„Volkswagen“ greitai paskelbs detalų planą. Bent jau ji įsipareigojo tai padaryti“, – penktadienį Briuselyje surengtos spaudos konferencijos metu sakė Ch. Wigandas.
Jo teigimu, Komisija konsultavosi su vartotojų teisių apsaugos organizacijomis ir atitinkamomis valstybių narių tarnybomis ir tęsi bendradarbiavimą su jomis dėl „Volkswagen“ situacijos.
„Volkswagen“ informavo ne visus klientus, trūksta skaidrumo ir visos procedūros užtrunka per ilgai.
Pasak Ch. Wigando, tarp klausimų, kurie kelia nerimą minėtoms organizacijoms, yra tai, jog „Volkswagen“ informavo ne visus klientus, trūksta skaidrumo ir visos procedūros užtrunka per ilgai.
Ch. Wigandas sakė, kad šiuo metu vyksta pirmasis problemos sprendimo etapas, ir šiame etape EK mėgina ištaisyti padėti minėtose srityse.
„Dabar yra naujas elementas visiems klientams ES: „Volkswagen“ iki metų pabaigos privalės informuoti jos apie žalos atlyginimą ir suremontuoti visus automobilius iki 2017 metų rudens“, – sakė Komisijos atstovas.
Anksčiau pati „Volkswagen“ pažadėjo Europos Sąjungai viską ištaisyti iki 2017 metų rudens.
2015 metų rugsėjo 18 d. JAV valdžia apkaltino „Volkswagen“ dėl to, jog bendrovė 2009-2015 metais beveik pusėje milijono savo automobilių įdiegė vadinamuosius „išderinimo įrenginius“, dėl kurių automobiliai atrodė ekologiškai švaresni, negu buvo iš tiesų.