Dar vienas decibelų mažinimas turėtų įvykti po penkių metų. Ekspertai teigia, kad įvykdžius tokius jų keliamus reikalavimus Europos keliuose akustinė tarša sumažėtų 25 proc. ir pagerintų gyventojų gyvenimo kokybę.
Tuo tarpu automobilių gamintojai pluša ties projekto pakeitimais, kurie leistų jiems jaustis kiek laisviau. Jų siūlymuose numatyti ilgesni terminai, didesni garso lygiai. Pasak Europos automobilių gamintojų asociacijos, pirmasis sumažinimas dviem decibelais galėtų įvykti, kad ir rytoj, tačiau antroji banga turėtų įsigalioti ne anksčiau, kaip po šešių metų.
Jei šiandien įsigaliotų 1 decibelo sumažinimas, jis paveiktų 8 proc. visų gaminamų lengvųjų automobilių. Jei tektų mažinti 6 decibelais, net 92 proc. visų gaminamų automobilių reikalavimų neatitiktų.
Tačiau vadovaujantis praktika, tikėtina, kad tokie reikalavimai įsigalios tik 2015-aisiais, o veiksnūs jie taptų dar po dviejų metų. Taigi, tylesnių automobilių galime tikėtis tik 2017 metais.