Debiutavo anksčiau, nei planuota
Naujojo „Ford Mustang“ debiuto visi laukė su nekantrumu. Pagaliau atėjo ta diena, kai gamintojas oficialiai paskelbė apie naująjį kūrinį. Tiesa, iškilmingai nuo automobilio nuimti paslapties šydą gamintojams nepavyko.
Prieš kelias dienas internete pasirodė nuotraukos, kur įamžintas naujasis „Mustang“, besipuikuojantis ant tuomet dar neišleisto gruodžio mėnesio žurnalo „Autoweek“ viršelio.
Variklių gama
Tačiau šį kartą ne apie nutekėjusią informaciją, o apie patį „Mustang“. „Ford“ naująjį savo kūrinį siūlys su trimis galimais variklių pasirinkimais. Anapus Atlanto bazinius modelius į priekį gins 3,7 litro darbo tūrio, šešių cilindrų jėgainė. Benzinu varomas variklis generuos 300 arklio galių ir 365 NM sukimo momentą. Tie, kuriems 300 arklių atrodo per mažai, galės rinktis „Mustang“ su aštuonių cilindrų, 5 litrų darbo tūrio varikliu.
Šis, galingiausias agregatas išvystys 420 arklio galių ir 528 NM sukimo momentą. „Mustang“ pasiūlymo sulauks ir Europos rinka. Čia „Ford“ savo kūrinius atsiųs apginklavę juos 2,3 litro darbo tūrio, keturių cilindrų "EcoBoost" varikliais, išvystančiais 305 arklio galias ir 406 NM sukimo momentą. Visi varikliai bus komplektuojami su dviejų tipų pavarų dėžėmis – mechaninėmis arba automatinėmis.
Neužmiršo ir kabrioletų gerbėjų
„Mustang“ buvo kuriamas į pagalbą pasitelkiant ir „Ford Europe“ inžinierius, kurie padirbėjo ties nepriklausoma galine pakaba. Tikimąsi, kad šis sprendimas „Mustang“ leis būti greitesniam vingiuotuose ruožuose. Kalbant apie išorę ginčytis neverta, nes kaip sakoma: „Dėl skonio nesiginčijama“.
Tačiau galima konstatuoti, kad ypač priekinė automobilio dalis supanašėjo su kai kuriais Europos rinkai skirtais modeliais. Verta pažymėti, kad 2014-ųjų metų pabaigoje „Ford“ planuoja išleisti ir šio modelio kabrioleto versiją.