Pietų Korėjos gamintojai neva klaidingai nurodė 1,2 mln. parduotų automobilių ekonomijos rodmenis, juos sumažindama. Tuo pačiu buvo nurodoma mažesnė CO2 emisija.
100 milijonų dolerių bauda yra didžiausia, kurią kada nors skyrė „Clean Air Act“ organizacija, įkurta 1970-aisiais. Jos darbas jau daugiau nei 40 metų yra visoje JAV reguliuoti oro taršą.
Bandant kelis „Hyundai“ ir KIA modelius, JAV aplinkosaugos agentūra (EPA) kelių testų metu aptiko pažeidimus 2012-aisiais pagamintuose automobiliuose. Vėliau buvo atliekami kur kas išsamesni testai, siekiant įrodyti korėjiečių klaidas, o duomenys perduoti teismui.
„Hyundai“ ir KIA kaltinami nurodę degalų sąnaudas su paklaida, siekiančia iki šešių mylių galonui (JAV degalų matavimo vienetas – mylios (1,6 km), įveikiamos vienu galonu (3,78 l) degalų). Melagingos degalų sąnaudos buvo nurodytos 2012-2013 m. pagamintuose „Accent“, „Elantra“, „Veloster“, „Santa Fe“ („Hyundai“), „Rio“ bei „Soul“ (KIA) modeliuose.
EPA nurodė, kad dėl šio netikslumo „Hyundai“ ir KIA automobiliai į aplinką per savo gyvavimo laiką išmes 4,75 mln. tonų daugiau šiltnamio efektą sukeliančių emisijų nei nurodė gamintojas. Automobilių gamintojai, priklausomai nuo jų automobilių ekologijos, moka skirtingus mokesčius JAV vyriausybei.