Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Interbrand“ paskelbė vertingiausius prekės ženklus, tarp automobilių – pokyčiai

Remiantis naujais pasaulinių prekės ženklų specialistų „Interbrand“ paskelbtais rezultatais, „Hyundai Motor“ pasaulyje tapo 39-tu didžiausiu prekės ženklu, rašoma įmonės pranešime spaudai.
Automobilių gamintojų logotipai
Automobilių gamintojų logotipai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pastaraisiais metais pasiekusi 8,5 proc. prekės ženklo vertės augimą iki 11,3 milijardo JAV dolerių, Korėjos įmonė yra septintas prekės ženklas pagal dydį automobilių pramonėje. Per pastarąjį dešimtmetį „Hyundai Motor“ padidino savo vertę daugiau nei 7 milijardais JAV dolerių, pakildama per 36 vietas iki pačių didžiausių įmonių pasaulyje.

„Hyundai Motor“ įmonė, pradėjusi intensyvų kaitos laikotarpį bei varoma išradingos bei emocionalios prekės ženklo rinkodaros, žymiai pagerino savo prekės ženklo žinomumą tarp klientų. Gerindama vardo įvaizdį kultūros, sporto, socialinės atsakomybės srityje bei naujais, aukštos kokybės gaminiais, „Hyundai Motor“ sustiprino rūpestingą požiūrį į viso pasaulio klientus.

Pripažindamas šį pasiekimą, „Interbrand“ Pasaulinio prekių ženklų vertinimo direktorius Mike‘as Rocha sakė: „Nepaisant itin konkurencingos aplinkos, „Hyundai“ pavyko padidinti savo matomumą pasaulyje, ženkliai patobulinus savo produktus ir prekės ženklą. Nuolatinis „Hyundai Motor“ įsipareigojimas suteikti klientui neeilinės patirties padeda vertinti pasaulinį automobilių gamintoją kaip tikrai išskirtinį prekės ženklą daugelyje pasaulio rinkų.“

Pastarojo dešimtmečio „Hyundai Motor“ reitingas („Interbrand“):

Metai

Bendras reitingas

Prekės ženklo vertė (milijardais JAV dolerių)

2015

39

11,3

2014

40

10,4

2013

43

9,0

2012

53

7,5

2011

61

6,0

2010

65

5,0

2009

69

4,6

2008

72

4,8

2007

72

4,5

2006

75

4,1

2015 m. automobilių „Top 10“

Vieta

Įmonė

Prekės ženklo vertė (milijardais JAV dolerių)

1

Toyota

49,0

2

BMW

37,2

3

Mercedes-Benz

36,7

4

Honda

22,9

5

VW

12,5

6

Ford

11,5

7

Hyundai

11,3

8

Audi

10,3

9

Nissan

9,0

10

Porsche

8,0

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius