Pastaraisiais metais pasiekusi 8,5 proc. prekės ženklo vertės augimą iki 11,3 milijardo JAV dolerių, Korėjos įmonė yra septintas prekės ženklas pagal dydį automobilių pramonėje. Per pastarąjį dešimtmetį „Hyundai Motor“ padidino savo vertę daugiau nei 7 milijardais JAV dolerių, pakildama per 36 vietas iki pačių didžiausių įmonių pasaulyje.
„Hyundai Motor“ įmonė, pradėjusi intensyvų kaitos laikotarpį bei varoma išradingos bei emocionalios prekės ženklo rinkodaros, žymiai pagerino savo prekės ženklo žinomumą tarp klientų. Gerindama vardo įvaizdį kultūros, sporto, socialinės atsakomybės srityje bei naujais, aukštos kokybės gaminiais, „Hyundai Motor“ sustiprino rūpestingą požiūrį į viso pasaulio klientus.
Pripažindamas šį pasiekimą, „Interbrand“ Pasaulinio prekių ženklų vertinimo direktorius Mike‘as Rocha sakė: „Nepaisant itin konkurencingos aplinkos, „Hyundai“ pavyko padidinti savo matomumą pasaulyje, ženkliai patobulinus savo produktus ir prekės ženklą. Nuolatinis „Hyundai Motor“ įsipareigojimas suteikti klientui neeilinės patirties padeda vertinti pasaulinį automobilių gamintoją kaip tikrai išskirtinį prekės ženklą daugelyje pasaulio rinkų.“
Pastarojo dešimtmečio „Hyundai Motor“ reitingas („Interbrand“):
Metai |
Bendras reitingas |
Prekės ženklo vertė (milijardais JAV dolerių) |
---|---|---|
2015 |
39 |
11,3 |
2014 |
40 |
10,4 |
2013 |
43 |
9,0 |
2012 |
53 |
7,5 |
2011 |
61 |
6,0 |
2010 |
65 |
5,0 |
2009 |
69 |
4,6 |
2008 |
72 |
4,8 |
2007 |
72 |
4,5 |
2006 |
75 |
4,1 |
2015 m. automobilių „Top 10“
Vieta |
Įmonė |
Prekės ženklo vertė (milijardais JAV dolerių) |
---|---|---|
1 |
Toyota |
49,0 |
2 |
BMW |
37,2 |
3 |
Mercedes-Benz |
36,7 |
4 |
Honda |
22,9 |
5 |
VW |
12,5 |
6 |
Ford |
11,5 |
7 |
Hyundai |
11,3 |
8 |
Audi |
10,3 |
9 |
Nissan |
9,0 |
10 |
Porsche |
8,0 |