Pagrindinė tokio sprogimo priežastis – įsiveržimas į Kinijos rinką, kur „Nissan“ užima vis stipresnes pozicijas. Nors anksčiau antroje vietoje buvusi „Honda“ praėjusiais metais taip pat padidino savo naujų mašinų pardavimą (tiesa, tik 5 proc., t. y. 3.56 mln. automobilių), to neužteko, kad išlaikytų antrą vietą. Pozicija pakilusio „Nissan“ modelį 2010 metais įsigijo 4,08 mln. žmonių.
Tiesa, „Honda“ vis dar pirmauja JAV rinkoje, tačiau čia jų pagrindiniai konkurentai taip pat yra netoli.
Praėję metai buvo ypač sėkmingi visam „Renault–Nissan“ koncernui, kuris bendrai sudėjus pardavė net 7,3 mln. automobilių ir sunkvežimių. Tai didesni skaičiai nei „Ford“ ar „Volkswagen“.
Šis japonų automobilių gamintojas pastaruoju metu stebina augančiomis apimtimis: kasmet išleidžiami keli nauji modeliai, praėjusiais metais išleistas atnaujintas kultinis ir ekspertų išgirtas GT–R35 modelis, didėjantis pardavimas visose valstybėse. „Toyota“ verčiau paskubėtų išleisti FT–86 – galbūt rinkoje grįžta mada kiekvienam gamintojui turėti sportinį automobilį?