Ypač, kai sandoriui reikia Kinijos vyriausybės pritarimo. Juk ne pirmą sykį kompanijos teikia prašymą gauti leidimą pasirašyti vienokiai ar kitokiai sutarčiai. Prieš keletą savaičių pateikus popierius dėl 50 proc. akcijų perleidimo Kinijos kompanijoms, vyriausybės pritarimo jos taip ir nesulaukė.
Tiesa, šį kartą, rodos, viskas eisis kaip sviestu patepta. „Reuters“ praneša, kad Šanchajuje parodos metu pakalbintas Kinijos pramonės ir informacinių technologijų ministras Miao Wei užsiminė, kad jie „iš principo šiam sandoriui pritaria“.
Taigi kai tik jo žodžiai virs parašu ant dokumentų, „Pang Da“ ir „Youngman“ įgis teisę atlikti pirkimą. Ir pervesti apie 250 mln. litų į „Swedish Automobiles“ sąskaitą.
Kinai taip pat planuoja per pirmus dvejus metus į SAAB investuoti bent du milijardus litų. Dalis pinigų padengs švediškų automobilių gamintojo įsiskolinimus, dalis bus skirta naujų modelių kūrimui. Taigi prieš kelias dienas pasklidęs gandas, kad SAAB jau dirba prie 9-3 pamainos, gali būti net ir labai tikras.