Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kuo skyrėsi 1950-ųjų koncepciniai automobiliai nuo dabartinių?

1955-ųjų „Ford Latosca“
Kadras iš Youtube.com / 1955-ųjų „Ford Latosca“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Iš esmės skirtumų nėra daug – tiek anksčiau, tiek dabar koncepciniai modeliai turi naujovių, kurios į serijinius automobilius atkeliaus tik po kelerių metų. Ir tiek dabar, tiek anksčiau patys konceptai retai pasirodydavo miestų gatvėse – dažniausiai jie taip ir likdavo tik parodų eksponatais.

Tačiau kaip gi atrodydavo tie senoviniai konceptai? Žinių apie juos rasti nėra lengva, bet kai kurių įdomybių vis dėlto yra. Pavyzdžiui, ketvirtajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje pasirodęs „Buick Y-job“ buvo pirmasis automobilis, turėjęs elektra pakeliamus šoninius langus. 1951-ųjų „Buick Lesabre“ jau turėjo dabartiniuose automobiliuose ne visada montuojamą lietaus daviklį, kuriam sudrėkus, automatiškai pasikeldavo kabrioleto stogas.

Tačiau geriau pamatyti, negu kelis kartus perskaityti – šioje vaizdo medžiagoje bus ne vienas net ir dabar įspūdingai atrodantis koncepcinis modelis.

Čia – serija šiuolaikinių koncepcinių modelių, kurių dalis tapo ir serijiniais automobiliais.

 
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas