Palyginti su 2012-aisiais, tai – labai džiuginantis rezultatas. Mat, per praėjusius metus „Maserati“ iš viso pagamino tik 6,2 tūkst. automobilių.
10 tūkst. surinktų „Maserati“ sudaro nuo metų pradžios 8,2 tūkst. pagamintų „Quattroporte“ ir 1,8 tūkst. – naujųjų „Ghibli“. „Grugliasco“ gamykloje surenkami tik šie modeliai. Teigiama, kad dešimt tūkstantuoju automobiliu tapo pilkos spalvos „Ghibli“. Šiuos automobilius italai gaminti pradėjo tik liepą.
Šios gamyklos pajėgumas – per dieną surinkti maždaug 140 automobilių – žmonės čia dirba dvejomis pamainomis. Pirmoji „Maserati“ gamykla yra įkurta „superautomobilių Meka“ vadinamame mieste, Modenoje, kur yra ir kompanijos valdybos pastatas.
Gamintojo planai – per metus parduoti po 50 tūkst. automobilių iki 2015-ųjų. Kitaip sakant, per artimiausius kelis metus italai savo gamybos apimtis nori padidinti maždaug 8 kartus (lyginant su 2012-ųjų statistika).
Negalima sakyti, kad tokie užmojau yra pernelyg ambicingi. Mat, ši kompanija pirmą kartą pristatė dyzelinius variklius, o negana to, savo gamą ketina papildyti „Levante“ visureigiu – ši naujiena turėtų tapti populiariausia visoje „Maserati“ šeimoje.