„Automotive News“ portalas teigia, kad per pirmuosius 9 šių metų mėnesius italai sulaukė net 22,5 tūkst. automobilių užsakymų. Atnaujintas „Quattroporte“ bei visiškai naujas „Ghibli“ pirkėjus traukia, lyg stiprus magnetas.
Negana to, „Maserati“ gamą per kelis artimiausius metus turėtų papildyti dar trys visiškai nauji automobiliai.
Rugpjūčio mėnesį kompanija sulaukė didelio dėmesio Kinijoje, tačiau rezerve kompanija dar turi ir „Levante“ visureigį, kurių, pasak „Maserati“ vadovo Haraldo Westerio, turėtų būti parduodama bent po 25 tūkst. kiekvienais metais. Pastarojo modelio debiutas numatomas 2015-aisiais.
„Automotive News“ tvirtina, kad populiariausiu automobiliu „Maserati“ gamoje išlieka „Quattroporte“ – jų užsakyta beveik 10 tūkst. Tuo tarpu visiškai naujo „Ghibli“ užsakymai įgauna pagreitį – tokių modelių užsakyta beveik 8 tūkst.
Senstantys, tačiau žavesio neprarandantys sportiškieji „GranTurismo“, pasak portalo, sudomino apie 5 tūkst. vairuotojų.
Jeigu „Maserati“ automobiliai bus užsakomi tokiu pat mastu, kaip šiais metais, prabangių automobilių segmentų lyderiai (pagrinde – vokiškos kompanijos) sulauks stipraus konkurento iš Italijos.