Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atnaujinti „Porsche 911 Carrera GTS“ modeliai išvystys 430 AG

Sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ prie starto linijos išrikiavo antros kartos „Porsche 911 Carrera GTS“ modelius. Keturi modelio variantai – galiniais arba visais keturiais ratais varomas kupė ir kabrioletas – užpildys nišą tarp „911 Carrera S“ modelio ir lenktynių trasoms skirto, bet įprastose gatvėse taip pat tinkančio „Porsche 911 GT3“ automobilio.
Atnaujintas „Porsche 911 Carrera GTS“
Atnaujintas „Porsche 911 Carrera GTS“ / Gamintojo nuotr.

Daugiau dinamiškumo ir vairavimo malonumo „911 Carrera GTS“ modeliui suteiks jame esantis 3,8 litrų darbinio tūrio 430 AG (316 kW) galią išvystantis variklis, „Sport Chrono“ paketas ir „Porsche“ sukurta aktyvi amortizatorių sistema PASM, kuri gali pažeminti automobilio pakabos aukštį 10 milimetrų. Inžinieriams padidinus naujojo modelio efektyvumą pagerėjo ir įsibėgėjimo sparta, ir maksimalus išvystomas greitis. Nepaisant to, degalų sąnaudos išliko tokios pačios, kaip ir „Carrera S“ versijoje.

Naujosios „911 Carrera GTS“ versija su dviejų sankabų pavarų dėže „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) 100 km/val. greitį pasiekia vos per 4 sek. (kabrioletas – per 4,2 sek.). Visos naujojo modelio versijos išvysto didesnį nei 300 km/val. greitį, o didžiausią – 306 km/val. – pasiekia „911 Carrera GTS“ kupė su mechanine pavarų dėže ir galiniais varančiaisiais ratais.

Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera GTS“
Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera GTS“

Naujųjų modelių standartinėje komplektacijoje bus įranga, kuri anksčiau buvo kaip papildoma – pavyzdžiui, biksenoniniai žibintai su „Porsche Dynamic Light System“ (ji reguliuoja žibintų šviesą priklausomai nuo automobilio važiavimo greičio ir posūkių) ir sportinė išmetimo sistema, kuri užtikrina tikrą GTS modeliams būdingą variklio griausmą. Kaip ir kituose GTS modeliuose, vairuotojas ir keleivis šalia jo sėdės išskirtiniame „Alcantara“ salone – sportinėse sėdynėse, kurių šonuose naudojama oda, o centrinėje dalyje – „Alcantara“ oda.

Naujųjų 911 modelių išorė, kaip ir visų „Porsche“ GTS versijų, skirsis nuo įprastų „Carrera“ automobilių. Naujuosiuose modeliuose naudojami „911 Carrera 4“ kėbulai su plačiomis galinėmis arkomis ir plačiais ratais. Standartinėje komplektacijoje yra 20 colių skersmens ratai, o jų tvirtinimo elementai nudažyti išskirtine matine juoda spalva. Automobilio priekyje montuojamos naujos apdailos detalės ir tamsinti biksenoniniai žibintai. Juodos oro įsiurbimo grotelės ir gale esantys chromuoti išmetimo vamzdžiai perteiks GTS būdingą charakterį.

Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera GTS“
Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Porsche 911 Carrera GTS“

„911 Carrera“ asortimente šiuo metu yra jau 12 sportinių automobilių, skaičiuojant trijų modelių kupė ir kabrioleto versijas, varomas galiniais ar visais ratais. „Porsche“ atstovė Lietuvoje „Prime Auto“ skelbia, kad jau priima „911 Carrera GTS“ ir „911 Carrera 4 GTS“ modelių užsakymus Lietuvoje. Naujojo modelio kaina prasideda nuo 119 306 eurų (412 tūkst. litų).

Techniniai duomenys:

  • „911 Carrera GTS Coupe“: degalų sunaudojimas važiuojant miesto sąlygomis 13,7 – 12,2 l/100 km; užmiestyje 7,5 – 6,7 l/100 km; mišrus 9,5 – 8,7 l/100 km; CO2 emisijos 223 – 202 g/km; efektyvumo klasė: G – F
  • „911 Carrera GTS Cabriolet“: degalų sunaudojimas važiuojant miesto sąlygomis 13,7 – 12,3 l/100 km; užmiestyje 7,6 – 6,9 l/100 km; mišrus 9,7 – 8,9 l/100 km; CO2 emisijos 228 – 207 g/km; efektyvumo klasė: G – F
  • „911 Carrera 4 GTS Coupe“: degalų sunaudojimas važiuojant miesto sąlygomis 13,8 – 12,5 l/100 km; užmiestyje 7,7 – 7,1 l/100 km; mišrus 9,9 – 9,1 l/100 km; CO2 emisijos 233 – 212 g/km; efektyvumo klasė: G
  • „911 Carrera 4 GTS Cabriolet“: degalų sunaudojimas važiuojant miesto sąlygomis 13,9 – 12,5 l/100 km; užmiestyje 7,7 – 7,1 l/100 km; mišrus 10,0 – 9,2 l/100 km; CO2 emisijos 235 – 214 g/km; efektyvumo klasė: G – F

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius