Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Naujos kartos „MINI Cooper“ – dar labiau prisirpusi uoga

Šviežiai iškeptas naujos kartos „MINI Cooper“ žymi naujo etapo pradžią. Šis automobilis bus reikšmingas ne tik visai MINI kompanijai, bet ir ją valdančiam BMW koncernui.
„Mini Cooper S“
„Mini Cooper S“ / MINI nuotr.
Temos: 2 BMW MINI

Teigiama, kad naujieji „Cooper“ modeliai bus gaminami ant UKL1 platformos, kuria dalinsis ne tik kiti MINI markės automobiliai, bet ir kai kurie BMW: 1 serijos GT vienatūris ir kitos kartos kompaktiškas visureigis X1.

MINI nuotr./„MINI Cooper“ salonas
MINI nuotr./„MINI Cooper“ salonas

Naujieji „MINI Cooper“ yra šiek tiek labiau prinokę – tiek dydžiu, tiek technologijomis. Šie modeliai yra 98 mm ilgesnis, 44 mm platesni ir 7mm aukštesni už savo pirmtakus. Negana to, atstumas tarp ašių (ratų bazė) padidinta 28 milimetrais. Platesnės priekinių bei galinių ratų vėžės taip pat leidžia suprasti, kad automobilio kūrėjai daugiau dėmesio skyrė erdvumui bei praktiškumui.

Bagažinės talpa padidinta 51 litrų (iki 211 l), o sulankstomas galinės sėdynės atlošas paskirstytas 40:60 santykiu. Už papildomą kainą gamintojas įrengs ir papildomą skyrių daiktams automobilio bagažinės grindyse.

Variklių gamą papildė visiškai nauji 3 cilindrų BMW benzininiai ir dyzeliniai varikliai su vokiečių suprojektuota „TwinPower Turbo“ technologija ir kintamų vožtuvų fazėmis. Benzininės 1,5 litro jėgainės su turbokompresoriais generuos 136 AG ir 220 Nm. MINI teigia, kad modeliai su šiais varikliais iki 100 km/val. pagreitės per 7,9 sekundės, o vidutinės jų sąnaudos sieks 4,5-4,6 l/100 km. Tokios pat kubatūros turbodyzeliniai motorai su 116 AG ir 270 Nm iki 100 km/val. automobilį išjudins per 9,2 sekundės, tačiau vidutiniškai suvartos vienu litru mažiau degalų – apie 3,5-3,6 l/100 km.

Galingiausi „Cooper S“ modeliai gaus 2,0 litrų, 4 cilindrų variklius su analogiška „TwinPower Turbo“ technologija. 192 AG ir 280 Nm generuojantys motorai 100 km/val. leis pasiekti tik per 6,8 sekundės, o vidutiniškai suvartos 5,7-5,8 l degalų.

Akcentuojama, kad modeliai su automatinėmis transmisijomis (baziniai MINI gaus 6 laipsnių mechanines pavarų dėžes) bus šiek tiek ekonomiškesni bei greitesni.

MINI nuotr./„Mini Cooper S“
MINI nuotr./„Mini Cooper S“

Panašu, kad MINI nepamiršo entuziastiškų vairuotojų. Kompanijos teigimu, naujos kartos „Cooper“ taip pat pasižymės „kartingo valdymu“. Negana to, patobulintos stabilumo ir sukibimo kontrolės bei elektroniniu būdu valdomas standartinis riboto praslydimo diferencialas taip pat leis mėgautis smagiu šių nedidelių automobilių charakterių.

Naujos kartos MINI sėkmingai išlaiko savo pirmtako dizaino tendencijas tiek viduje, tiek išorėje. Šiuos automobilius atpažins net ir mašinomis nesidomintys žmonės – jie išlaiko prigijusias proporcijas. Tuo tarpu viduje ir vėl dominuoja prietaisų skydelio centre sumontuotas apvalus valdymo skydas. Pagirtina, kad spidometrą gamintojas perkėlė į klasikinę vietą – virš vairo kolonėlės.

Neatskleidžiama, kiek kainuos konkrečios naujos kartos „Cooper“ versijos, tačiau gamintojas apie tai turėtų pranešti kitų metų pradžioje. Oficialiame pranešime teigiama, kad šie modeliai į gatves išriedės kitų metų pavasarį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius