Taigi skaičiai. Per visus 2010-uosius kompanija „Toyota“, įskaitant prekių ženklus „Toyota“, „Lexus“, „Hino“ ir „Daihatsu“, pardavė 8,42 mln. automobilių. Tai 8 proc. augimas, palyginti su 2009 m. rezultatais. Konkurentai „General Motors“ japonams kvėpuoja į nugarą: jie pardavė 8,39 mln. automobilių, tačiau jų augimas buvo keturiais procentais didesnis – 12 proc., palyginti su 2009 m.
Grįžkime prie japonų. Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoje jie pardavė mažiau automobilių nei 2009-aisiais, tačiau atsigriebė augančioje Kinijos rinkoje. Tuo tarpu amerikiečiai GM Kinijoje pasiekė dar geresnius rezultatus – jų parduodamų automobilių skaičius šioje žingsnis po žingsnio didžiausia automobilių rinka pasaulyje tampančioje šalyje kilo net 29 proc.
Lyderių trejetuką baigia vokiečiai. Koncernas „Volkswagen“ per 2010-uosius pardavė 7,14 mln. automobilių. Tai 14 proc. augimas, palyginti su 2009 metais. Primename, kad VW taryba palaimino planą iki 2020 metų aplenkti visus ir tapti didžiausiu automobilių gamintoju pasaulyje. Tam jie ruošiasi išleisti ne vieną milijardą dolerių.