-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paprastas „Opel“ sėkmės receptas per krizę

„Opel“ kompanijos generalinis direktorius Nickas Reilly, susirinkusiuosius į kovo 3 - 13 dienomis vykstančią tarptautinę parodą Ženevoje pasveikino optimizmu dvelkiančiomis įžvalgomis apie automobilių rinkos raidą 2011-aisiais.
„Opel Meriva“
„Opel Meriva“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Opel“

Drauge su „General Motors“ prezidentu ir generaliniu direktoriumi Danu Akersonu „Opel“ stende surengtoje spaudos konferencijoje p. Reilly pasidžiaugė pastaraisiais metais pasiekta kompanijos pažanga – „Opel“ buvo vienas nedaugelio automobilių gamintojų, sugebėjusių ekonomikos problemų kamuojamoje Europoje 2010-aisiais sustiprinti savo pozicijas. „Opel“ drauge su britų kompanija-dvyne „Vauxhall“ sugebėjo pagerinti pelningumo rodiklius 18 iš 27  Europos šalių, tarp jų tokiose svarbiose rinkose kaip Didžioji Britanija, Prancūzija, Italija ir Ispanija. Tas pats buvo ir namų rinkoje – praėjusių metų pabaigoje Vokietijoje užfiksuotos augimo tendencijos tęsiasi ir 2011-aisiais. 

„Kompanijos sėkmė grindžiama labai paprastais dalykais – tiesiog mūsų automobiliai yra geri, – apibendrino Nickas Reilly. – Netgi finansinio sunkmečio sąlygomis mes investavome į produktų vystymą, inovacijas bei naujas technologijas. Dabar visa tai duoda dividendus“.

Dan Akerson spaudos konferencijoje pabrėžė svarų „Opel“ indėlį visos „General Motors“ kompanijos evoliucijai: „nepaprastai aukšta „Opel“ inžinierių kompetencija turi didžiulę reikšmę viso koncernui veiklai. Vokietijoje sukurti technologiniai automobilių architektūros sprendimai yra vienas lemiamų GM sėkmės faktorių“.

Danas Akersonas drauge su Nicku Reilly pristatė „Opel“ kompanijos ambasadorę Katie Melua ir serijinei gamybai parengtą elektromobilį „Opel Ampera“, Ženevoje švenčiantį pasaulinę premjerą. Gruzinų kilmės dainininkė su šiuo ilgus nuotolius įveikti galinčiu aparatu įriedėjo į improvizuotą sceną. Iki metų pabaigos „Ampera“ taps tokia pat prieinama preke, kaip ir visi kiti automobiliais. Tuo būdu „Opel“ įvykdė pažadą ir pirmoji pasiūlė Europai inovatyvią technologiją, be kita ko išsiskiriančią itin solidžiomis garantijomis: „Ampera“ kūrėjai įsipareigoja aštuonerius metus arba iki bus nuvažiuota 160.000 kilometrų, rūpintis bet kokiomis su elektromobilio akumuliatoriais susijusiomis problemomis.

Ženevos parodos lankytojai taip pat turi progą apžiūrėti būsimąjį trečiosios kartos „Opel Zafira“ modelį. Čia pristatomas koncepcinis „Zafira Tourer Concept“ iliustruoja ko galima tikėtis iš šio vienatūrio, kokius naujus funkcionalumo bei komforto sprendimus siūlo vokiečių inžinieriai. Išskirtinį poilsį ant ratų pasiūlyti žadanti būsimoji „Zafira Tourer“ spaudos konferencijoje buvo vadinama „Opel“ vienatūrių segmento kelrode žvaigžde.

Automobilininkų forume Ženevoje taip pat pristatoma ypatingu ekonomišku ir mažomis teršalų emisijomis pasižyminčių „ecoFLEX“ variklių seriją, leidžiančią „Opel“ pretenduoti į lyderio vardą kuriant aplinkai draugiško mobilumą.Kompanijos stende galima susipažinti su visa atnaujinta modelių gama, pradedant mažąja „Corsa“ ir baigiant visureigiu „Antara“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius