-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Peugeot“ ir „Citroen“ kyla į kovą su „Dacia“

PSA koncernas, valdantis „Peugeot“ ir „Citroen“ kyla į rimtą kovą su „Renault“ koncerno valdomu prekės ženklu „Dacia“.
„Citroen Lacoste“ koncepcija
„Citroen Lacoste“ koncepcija / Gamintojo nuotr.

Pirmasis PSA ėjimas – nebrangus „Peugeot“ markės sedanas, šiuo metu vadinamas kodiniu pavadinimu M3. Jo kaina turėtų būti ne didesnė nei 32 tūkst. lt. Jis bus parduodamas Rytų Europoje, Šiaurės Afrikoje, Lotynų Amerikoje ir, be abejo, Kinijoje.

Šis modelis gali būti kuriamas ant iki šiol Irane parduodamo „Peugeot 405“ platformos arba modifikuotos 206 hečbeko bazės. Gali būti, kad 4,15 m. ilgio sedanas prikels „Talbot“ prekės ženklą, kuris paskutinį kartą buvo naudojamas aštuoniasdešimtaisiais.

Panašūs planai kuriami ir „Citroen“ štabe. Su šiuo ženkleliu turėtų pasirodyti pigus, nedidelis, bet funkcionalus automobilis. Jis irgi turi kodinį pavadinimą – M4. Jis įkvėpimo semsis iš parodose eksponuotų „C-Cactus“ ir „Lacoste“ konceptų.

„Citroen“ produktų planavimo skyriaus viršininkas Thomas d'Haussy sako, kad jie planuoja automobilį su mažai įrangos, tačiau visais svarbiausiais elementais.

„Vieni klientai ieško paties geriausio automobilio klasėje ir mes jiems galime pasiūlyti DS linijos modelius. Tačiau kiti klientai ieško nebrangaus, išsiskiriančio ir nekomplikuoto automobilio. Jiems planuojame turėti gerą pasiūlymą“, – pasakoja Thomas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius