2010 m. balandį pristatytas naujasis „Renault Master“ viršijo ir gamybos, ir pardavimų tikslus. „Renault“ tikisi, kad gruodžio gale Batilly gamykloje šio modelio 2010 m. gamybos apimtys 40 proc. pralenks 2009 metų skaičius.
Šiandien „New Master“ yra didelių furgonų segmento lyderis Prancūzijoje. „Renault“ išlieka lengvųjų komercinių transporto priemonių pardavimų lydere Europoje, turėdama 15,8 proc. rinkos dalies, iki š. m. lapkričio mėn. paaugusios 1,6 proc., palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2010 m.
Naujojo „Renault Master“ pardavimų apimtys yra nepriekaištingos. Nuo automobilio pristatymo 2010 m. balandį, Prancūzijos rinkoje sulaukta 12 000 užsakymų.
„New Master“ pirkėjus traukia patogiu, niekuo keleiviniam automobiliui nenusileidžiančiu, salonu, 40 proc. negu jo pirmtako mažesniais eksploatavimo kaštais bei 350 automobilio variantų, kurie patenkina absoliučiai visus poreikius.
„Renault“ grupė taip išdėstė „Renault Pro+“ centrų tinklą, kad jis kuo geriau patenkintų klientų poreikius bei padėtų sėkmingai plataus asortimento realizacijai. Konsultavimas, kompetencija ir greitas reagavimas – skiriamasis „Renault Pro+“ centrų, kiekvienam verslo klientui garantuojančių individualiai pritaikytus produktus ir sprendimus, ženklas.
„Renault Pro+“ centrai siūlo ypatingas pardavimo ir popardaviminio aptarnavimo paslaugas, taip siekdami užtikrinti pastovų klientų aktyvumą ir galimybę įvairius sprendimus pateikti kiek įmanoma greičiau bei laiku. Beveik dvidešimtyje šalių jau atidaryti 200 tokių centrų.
„New Master“ neseniai gavo kelis apdovanojimus: geriausia 2011 m. lengvąja komercine transporto priemone jį išrinko Prancūzijos žurnalas „L’Argus“, o Jungtinės Karalystės žurnalas „What Van?“ „Master“ išrinko geriausiu 2011 m. furgonu.