Nors ir visai neseniai „Mazda“ vadovas rotoriniams varikliams ištarė griežtą „ne“, britų portalo teigimu, mažo darbinio tūrio rotoriniai motorai bus montuojami hibridiniuose modeliuose šio dešimtmečio pabaigoje.
Dėl mažo triukšmo lygio ir didelio efektyvumo aukštų sūkių diapazone, anot „What Car?“, šie motorai puikiai tiktų atlikti generatoriaus vaidmenį. Tokią idėją kiek anksčiau jau girdėjome „Audi“ stovykloje.
Britai neatskleidžia savo informatorių, tačiau tikina, jog tai – patikimas šaltinis. Sakoma, jog „Mazda“ inžinieriai tokią rotorinių variklių technologiją paskirs sportiniams hibridams, kurie gamoje pakeis visai neseniai gamintus RX-8. Teigiama, kad su naujuoju hibridu japonai galėtų taikytis net į BMW i8, tačiau mažai tikėtina, kad „Mazda“ sukurs tokį brangų serijinį automobilį.
Tuo tarpu vokiečių „Auto Motor und Sport“ tvirtina, kad analogiška technologija gali būti panaudota hibridinėse naujos kartos „Mazda 2“ versijose.