Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Volvo FH16“ sunkvežimiai jau siūlomi ir su „Euro 6“ standarto varikliais

„Volvo FH16“ su Euro 6 varikliu yra galingiausias pasaulyje serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis
„Volvo trucks“ nuotr. / „Volvo FH16“ su Euro 6 varikliu yra galingiausias pasaulyje serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Europos rinkose pradedama prekyba „Volvo FH16“ modeliu su „Euro 6“ standarto varikliais. Šis sunkvežimis su 750 AG ir 3 550 Nm sukimo momento varikliu yra galingiausias serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis pasaulyje. Pirmieji „Euro 6“ emisijos standarto „Volvo FH16“ užsakovams bus pristatyti birželio pradžioje, rašoma kompanijos pranešime spaudai.

„Volvo FH16“ yra skirtas itin sunkių krovinių gabenimui bei transporto užduotims, kurioms reikalinga galia, našumas ir didelis vidutinis greitis. Dabar galingiausias pasaulyje serijiniu būdu gaminamas sunkvežimis pradedamas siūlyti su naujos kartos 16 litrų darbo tūrio 750, 650 ir 550 AG varikliais, atitinkančiais „Euro 6“ emisijos standartą. Naujieji varikliai pasižymi aukštesniu sukimo momentu esant žemesniems variklio sūkiams, galingesniu varikliniu stabdžiu ir mažesniu triukšmingumo lygiu.

„Volvo trucks“ nuotr./Pirmieji „Volvo FH16“ su Euro 6 varikliais užsakovams bus pristatyti birželio pradžioje
„Volvo trucks“ nuotr./Pirmieji „Volvo FH16“ su Euro 6 varikliais užsakovams bus pristatyti birželio pradžioje

„Volvo FH16“ su „Euro 6“ varikliu išliko toks pats patikimas, kaip ir ankstesnė jo versija, taupiai naudoja degalus ir yra trijų galios variantų. Tačiau dabar vairuotojai įvertins maksimalų variklio sukimo momentą, kuris pasiekiamas jau nuo 900 ar 950 sūkių per minutę, priklausomai nuo variklio versijos. Pagerinta sukimo momento kreivė leidžia vežėjams pasirinkti degalus taupyti padedančią galinę ašį su greitesniu reduktoriumi“, - sako „Volvo Trucks“ jėgos agregatų vadovė Astrida Drewsen. 

Visi varikliai yra komplektuojami su „Volvo Trucks“ automatizuota pavarų dėže „I-Shift“. Mechaninę pavarų dėžę galima pasirinkti su 550 AG variklio versija. Visus variklius galima užsisakyti su „Volvo“ VEB+ varikliniu stabdžiu.  Jo maksimali stabdymo galia padidėjo nuo 425 iki 470 kW esant 2 200 sūkių per minutę – tai padidina saugumą ir sumažina pagrindinių stabdžių dėvėjimąsi.

„Volvo trucks“ nuotr./D16K variklio charakteristikos
„Volvo trucks“ nuotr./D16K variklio charakteristikos

Siekdami užtikrinti žemą azoto oksidų (NOx) emisiją pagal „Euro 6“ reikalavimus, „Volvo Trucks“ inžinieriai panaudojo aušinamos išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistemos EGR ir atnaujintos papildomo išmetamųjų dujų apdorojimo sistemos kombinaciją. Nauja dviejų turbokompresorių sistema užtikrina išmetamųjų dujų recirkuliacijos procesą bei didelę galią. Variklyje įdiegtas pilotinis įpurškimas – nedidelis kiekis degalų yra iš anksto įpurškiamas į cilindrus, tokiu būdu sukuriant tolygų slėgį, o variklis dirba tyliau.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas