Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Akropolio ralis: „Citroen“ košmaro pradžia

Pirmasis ruožas, pradėjęs šeštadienio Akropolio ralio kovas, buvo septintasis (GR7). Tai daugiau nei 17 kilometrų ilgio pavienių akmenukų kupinas greičio ruožas, kurio paviršius, kylant į kalną, vis gerėjo. Maždaug už 8 kilometrų nuo starto avariją patyrė ne kas kitas, o Sebastieno Loebo ir Danielio Elenos ekipažas. Jie kiek per greitai įvažiavo į dešinįjį posūkį, automobilis slydo ir kliudė išorinėje posūkio dalyje buvusį akmenį.
S.Loebo avarija Akropolio ralyje
S.Loebo ekipažas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./S.Loebo avarija Akropolio ralyje, D.Elena prie automobilio
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./S.Loebo avarija Akropolio ralyje, D.Elena prie automobilio

Nuo smūgio „Citroen C4 WRC“ pakilo į orą ir Sebastieno žodžiais tariant, vertėsi penkis ar šešis kartus. Penkiskart pasaulio čempionas teigė, kad ralis jiems baigtas, kadangi automobilis sudaužytas nebepataisomai. Vis dėlto, čempionate jie dar  tebėra lyderiai, o per avariją nei vienas iš ekipažo narių nenukentėjo. Būtent tai, anot prancūzo, ir yra svarbiausia. Iš ralio pasitraukęs šis ekipažas nėra nuo pat 2006-ųjų, kuomet S.Loebas ir D.Elena vertėsi Švedijos etape.

Pagrindinis jų varžovas iš „Ford“ - Mikko Hirvonenas po finišo atrodė nustebęs tokios Loebo/Elenos nesėkmės ir teigė, kad dar liko nuvažiuoti daug kilometrų, todėl svarbu yra patiems neprarasti koncentracijos. Jis GR7 įveikė tik septintas, kadangi turėjo nepalankiausią – pirmąją startinę poziciją. Tuo neabejotinai naudojosi kiti varžovai.

Aštuntajame ruože vėl triumfavo rusas Evgenijus Novikovas su australu šturmanu Dale'u Moscattu, tačiau nuo jų vos 1,2 sekundės atsiliko Petterio Solbergo ir Philo Millso ekipažas. Su kiekvienu ruožu vis aukštyn kopė Jari-Matti Latvala bei Miika Anttila iš „Ford“ – GR8 jie deficitą nuo lyderio sumažino iki mažiau nei 3 minučių.

Šiame ruože lyderiu iš liko Hirvonenas/Lehtinenas, bet jiems ant kulnų mynė ispanai Sordo/Marti. Abu kaip susitarę tvirtino, kad stengiasi ne spausti iš visų jėgų, o kiek įmanoma saugoti padangas, kurios per karštį dilo taip lyg važiuojant švitriniu popieriumi.

Antrajam „Citroen“ ekipažui po komandos draugų avarijos tarsi nušvito galimybė išlįsti iš čempionų šešėlio i pakovoti dėl pergalės WRC etape, tačiau jau kitame ruože laukė nesėkmė. Devintajame greičio ruože, nuvažiavę vos 4 kilometrus nuo starto, sustojo ir lenktynininkai iš Ispanijos. Priežastis: į šalia kelio buvusią uolą išlaužtas galinis automobilio ratas. Sordo/Marti ilgai nebuvo vieni, kadangi, praėjus kelioms minutėms, į tą pačią uolą važiuoklę sugadino „Stobart“ atstovaujantys Henningas Solbergas su Cato Menkerudu.

M.Hirvonenas, sužinojęs ir apie kito „Citroen“ pasitraukimą, buvo santūrus ir teigė, jog be abejonės yra lengviau, kai pagrindiniai varžovai nebekvėpuoja į nugarą, tačiau svarbu yra palaikyti ritmą ir stengtis nepradurti padangos, nes vietų tam yra apsčiai.

GR9 laimėjo Hirvoneno/Lehtineno ekipažas, toks pats laikas buvo priskirtas ir po Sordo/Marti startavusiems P.Solbergui ir Ph.Millsui. Varžybų vadovų nurodymu toks laikas buvo skirtas po to, kai ekipažui buvo parodyta geltona vėliava, reiškianti, jog iki finišo jie privalėjo važiuoti pagal eismo taisykles. Peteris tokiu sprendimu buvo kiek nusivylęs –  šiuo metu antrąją vietą užimančio ekipažo vairuotojas buvo įsitikinęs, kad čia galėjo aplenkti Mikko bei Jarmo.

Į trečiąją vietą pakilo Sebastienas Ogieras ir Julienas Ingrassia („Citroen C4 WRC“), o ketvirti – Madsas Ostbergas su Jonu Anderssonu („Subaru Impreza S14 WRC“). Penkti po GR9 - vakar dieną daug laiko praradę Latvala/Anttila, tiesa, nuo lyderio jie tebeatsilieka beveik 3 minutėmis, tačiau yra labai arti Ostbego/Anderssono.

Po devintojo ruožo dalyviai susirinko į serviso parką, po kurio numatomi paskutiniai trys dienos greičio ruožai, atkartosiantys rytinius.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius