Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Dacia Duster No Limit“ pasiruošęs susidoroti su „Pikes Peak“ kopimo į kalną lenktynėmis

„Dacia Duster No Limit“ prototipas
Gamintojo nuotr. / „Dacia Duster No Limit“ prototipas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Dacia“ nusprendė dalyvauti žinomiausiame ir daugiausiai iššūkių keliančiame kopime į kalną pasaulyje – „Pikes Peak International Hill Climb“ lenktynėse, kurios vyks Kolorade, JAV, birželio 26 dieną. Amerikietiškame renginyje „Dacia“ dalyvaus su specialiai sukonstruotu 850 AG „Dacia Duster No Limit“ prototipu. Automobilį vairuos triskart „Trophée Andros“ čempionas Jean-Philippe Dayraut, kurio ambicingas tikslas yra paprasčiausiai kovoti dėl pergalės.

Per septynių metų pastovaus augimo laikotarpį „Dacia“ prekės ženklas tapo vienu iš pagrindinių rinkos žaidėjų. Pagrindinė to priežastis – ypatingai patikimų, erdvių ir atsakingai sukonstruotų transporto priemonių, kurios pasižymi nepralenkiamomis charakteristikomis ir įrangos lygiu bei patrauklia kaina, asortimentas. „Dacia“ tapo viena tikrų automobilių pramonės šakos sėkmės istorijų.

2010 m. balandį pristatytas šeštasis prekės ženklo asortimento modelis – visureigis „Duster“ – iš karto tapo labai populiarus ir iki dabar jau parduoti 127 000 šio modelio automobiliai visame pasaulyje. Modelis taip pat tapo prekės ženklo veiklos automobilių sporte žvaigžde – jis dalyvavo tokiose varžybose kaip Prancūzijos „Trophée Andros“ lenktynių ledu serijos su Alainu Prostu (du antros vietos apdovanojimai), „Rallye Aicha des Gazelles“ (2 ir 3 vietos 2011 m.), o netrukus dalyvaus ir „Pikes Peak International Hill Climb“ lenktynėse.

Aistra automobilių sportui atspindi stiprias ir ambicingas prekės ženklo vertybes.

„Dacia Duster No Limit“ - unikalus automobilis

„Dacia Duster No Limit“ yra išskirtinis, ypatingai galingas automobilis. Jis buvo specialiai pagamintas „Tork Engineering“ (konstrukcija, gamyba, surinkimas, tobulinimas) ir „Sodemo“ (variklis) komandų kartu su „Renault Sport Technologies“, kuri pasidalino savo unikalia patirtimi automobilių sporte bei tiekė kai kuriuos komponentus.

„Dacia Duster No Limit“ atitinka specifinius amerikietiškų varžybų „Unlimited“ klasės reikalavimus, kuriais neribojami variklio dydis ir jo galia. Nėra nustatytas minimalus svoris, gali būti naudojamos bet kokios padangos, nėra jokių transmisijos sistemos ar aerodinamikos suvaržymų.

Po stiklo pluošto kėbulu „Dacia Duster No Limit“ slepia keletą modernių savybių, pavyzdžiui:

Galingą 850 AG variklį:
Specialiai „Sodemo“ pagamintas „Nissan GT-R's NISSAN VR 38 DETT“ bloku (3,8 l V6) paremtas „Dacia Duster No Limit“ variklis sureguliuotas taip, kad puikiai veiktų nepaisant didelio aukščio virš jūros lygio – lenktynės prasideda 2 860 m ir baigiasi 4 300 m virš jūros lygio.

Specifinė pavarų dėžė:
Variklis yra sujungtas su šešių bėgių sekvencine pavarų dėže „Sadev“, sukurta taip, kad galėtų susidoroti su tiek daug galios tuo pat metu užtikrindama greitą ir tikslų pavarų perjungimą.

Pažangi aerodinamika:
„Dacia Duster No Limit“ aerodinaminis paketas – nedažnai naudojamas automobilių sporte. Jis buvo kuriamas vėjo tunelyje ir jo galiniai sparnai yra ypač įspūdingi.

Vairuotojas, turintis svajonę

Jean-Philippe Dayrautas ilgai svajojo sudalyvauti „Pikes Peak Hill Climb“ lenktynėse su tokiu išskirtiniu automobiliu. Jis pats įtikino „Dacia“ ir „Renault Sport Technologies“ prisijungti prie jo šiame išskirtiniame nuotykyje.

Kolorado valstijoje vykstantis renginys reikalauja nepriekaištingos automobilio traukos, nepaisant besikeičiančio sukibimo, kai kinta trasos, kurią sudaro pusiau asfaltas, pusiau purvas, paviršiai. Tik profesionalūs vairuotojai, turintys žiedinių lenktynių ir varžybų ant nestabilių paviršių (žvyro, ledo) patirties, gali tikėtis užimti aukščiausias vietas. Turėdamas šešis Prancūzijos vienviečių ir turistinių automobilių lenktynių titulus ir tris „Trophée Andros“ čempiono titulus, įskaitant ir paskutinįjį, Jean-Philippe Dayrautas puikiai tinka šiai misijai.

„Pikes Peak Hill Climb“ yra vienintelis renginys, kuriame tenka valdyti tokį monstrą slystant šonu 200 km/h greičiu trasoje iš asfalto ir purvo“, – prabrėžia Jean-Philippe Dayrautas – „Negaliu sugalvoti jokios kitos automobilių sporto formos, kur dalyvautų tokie automobiliai“.

„Dacia Duster No Limit“ techniniai duomenys

Važiuoklė
Vamzdinis plieninis rėmas (25CD4S)
Dvigubo trikampio balansyro pakaba
„OHLINS TT 40 MK2“ amortizatoriai

Variklis
Pagrįstas „Nissan GT-R“ „NISSAN VR 38 DETT“ bloku
3.8 l V6, twin-turbo, po keturis vožtuvus kiekviename cilindre
Cilindro skersmuo x eiga: 95,5 mm x 88,4 mm
Didžiausia galia: 850 AG esant 7 000 aps./min.
Didžiausias sukimo momentas: 900 Nm esant 5 000 aps./min.

Transmisija
Šešių bėgių „SADEV“ sekvencinė pavarų dėžė
„SADEV“ priekinis diferencialas

Stabdžiai
Priekyje: 355 mm skersmens vėdinami plieno diskai
Gale: 330 mm skersmens vėdinami plieno diskai

Ratai
Lengvojo aliuminio lydinio (9’‘x18’’)
Padangos: „Pirelli“ (24/65-18)

Matmenys ir svoris
Ilgis: 4 450 mm
Plotis: 1 900 mm
Priekinė / galinė tarpvežės: 1 690 mm
Tarpuratis: 2 500 mm
Svoris: 950 kg
Degalų bakas: 80 l

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas