„Time Attack“ – populiariausias greičiausiojo rato tipo renginys Jungtinėje Karalystėje (JK). Tai yra tarsi šios šalies tiuningo dirbtuvių kova: kuri jų pagamins greitesnį ir geriau valdomą automobilį bei suras profesionalesnį vairuotoją.
„Time Attack“ vyksta jau keturis metus iš eiles, o praėjusių metų serijos nugalėtojas – „Car Planet Racing“ komanda su „Mitsubishi Lancer Evo 6“. Šiemet yra numatyti septyni „Time Attack“ etapai įvairiose JK trasose.
2008 metų sezono laimėtojas Rogeris Clarkas su „Subaru Impreza“.
„World Time Attack Challenge“ – greičiausio rato renginys, vykstantis Australijoje bei nesiskundžiantis dalyvių bei žiūrovų kiekio trūkumu. Šiose varžybose dalyvauja Japonijos, JAV ir, žinoma, pačios Australijos komandos.
Praėjusių metų „World Time Attack Challenge“ sezono bendrojoje įskaitoje pirmą vietą užėmė „Cyber EVO“ komanda. Artimiausias jų renginys vyks rugpjūčio 5-6 dienomis „Eastern Creek Raceway“ trasoje.
„Tsukuba Time Attack“ – didžiausias „Time Attack“ tipo renginys Japonijoje. 1994 metais prasidėjusi varžybų serija tada vadinosi „Tsukuba Super Battle“.
Šis renginys yra organizuojamas visiškai kitaip nei JK ar Australijos analogai: Japonijos „Tsukuba Time Attack“ nesulaukia didelio žiūrovų dėmesio, tačiau dalyvių profesionalumu jie lenkia visas kitas šalis, organizuojančias tokio tipo varžybas.
Įdomus faktas, kai kai kurie vairuotojai vieno renginio metu atstovauja kelioms komandoms ir važiuoja skirtingais automobiliais. Profesionaliems Japonijos lenktynininkams užtenka kelių ratų, praleistų trasoje, kad persėdus iš „Nissan Skyline GT-R“ (dvi turbinas turintį keturiais ratais varomą automobilį) į „Honda S2000“ (užpakaliniais ratais varomą atmosferinį automobilį) jie pasiektų geriausius rezultatus. Įspūdinga!
Rekordinis „Revolution Mazda FD3S RX-7“ ratas „Tsukuba“ trasoje, pasiektas praėjusių metų gale (53,6 sek.).
Kaip ir „Fast Lap“, šiuose renginiuose laimi geriausią vieno rato įveikimo laiką parodęs vairuotojas. Vis dėlto verta atkreipti dėmesį, kad minėtų „Time Attack“ varžybų dalyviai dažniausiai įveikia vos 3-4 ratus – jiems, norint pasiekti geriausią rezultatą, to užtenka.
Žinoma, taip yra stipriai tausojama visa technika, tačiau toks lenktyniavimo principas reikalauja didžiulės vairuotojo koncentracijos.