Dešimtmetį (1996–2006 m.) raudonąjį „Ferrari“ bolidą vairavęs dabar 40-metis vokietis su šia ekipa net penkis kartus tapo pasaulio čempionu.
Net ir pasitraukęs iš profesionalaus sporto 2006-aisiais M.Schumacheris liko svarbia „Ferrari“ ekipos dalimi – dirbo komandos patarėju – todėl natūralu, jog legendinio lenktynininko sprendimas grįžtį į didįjį sportą, tačiau sėstis ne prie „Ferrari“, o „Mercedes“ bolido vairo, negalėjo nepaliesti šios Italijos komandos jausmų.
„Prisipažinsiu, mane labai nustebino tiek daug „Ferrari“ gerbėjų laiškų, kurie neslėpė nusivylimo. Vis dėlto, manau, jog mūsų komandos sirgaliai M.Schumacherį turėtų pasitikti šiltai. Juk istorijos neištrinsi, o „Ferrari“ M.Schumacheris davė labai daug“, – dėstė S.Domenicali.
Dieną prieš tai savo nuomonę apie M.Schumacherio sprendimą sėstis prie „Mercedes“ vairo išsakė ir Piero Ferrari – vienintelis gyvas „Ferrari“ įkūrėjo Enzo Ferrari sūnus.
„Tiesa, jog mes esame nusivylę. Juk M.Schumacheris buvo tapęs savotišku „Ferrari“ simboliu, – sakė P.Ferrari. – Tačiau nevadinčiau to išdavyste. M.Schumacheris vėl norėjo lenktyniauti, o „Ferrari“ komanda tokios galimybės jam suteikti negalėjo.“