Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

FIA gali uždrausti naudoti reguliuojamą galinį sparną (DRS) Monako GP

Nemažai lenktynininkų išreiškė abejones dėl reguliuojamo galinio sparno (DRS) naudojimo tikslingumo Monte Karlo miesto trasoje, kuri skiriasi savo specifika nuo kitų F-1 kalendoriuje esančių trasų. Pirmiausia, Monake nėra pakankamai ilgos tiesiosios, kur galima būtų efektyviai naudoti šią sistemą; antra, treniruočių ir kvalifikacijos metu ji gali būti nesaugi.
Monako GP lenktynių akimirka
Monako GP lenktynių akimirka. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Monake gana svarbu parodyti kaip galima geresnį rezultatą kvalifikacijoje, todėl lenktynininkams gali kilti pagunda naudoti DRS kai kuriuose greituose trasos posūkiuose, pavyzdžiui, išvažiuojant iš tunelio, kas kelia didelę riziką.

Turkijos savaitgalio metu gegužės pradžioje federacija planuoja surengti konsultaciją komandoms ir lenktynininkams bei priimti galutinį sprendimą šiuo klausimu, tačiau FIA ekspertai jau dabar linksta prie to, kad būtų uždraustas reguliuojamas galinis sparnas.

Tačiau apskritai DRS sistema pripažinta sėkmingu kūriniu, turinti pakankamai teigiamą poveikį keliant lenktynių žiūrimumą. Turkijoje šios sistemos naudojimo zona bus numatyta tiesiosiose tarp 10 ir 12 posūkių, tačiau sparno aktyvacijos zonos ribos dar nėra tiksliai apibrėžtos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius