-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

G.Bergeris: S.Vettelis geresnis už F.Alonso, o L.Hamiltonas per daug išsiblaškęs

Buvęs F-1 pilotas Gerhardas Bergeris pareiškė, kad keturis kartus čempionu tapęs Sebastianas Vettelis yra geresnis už „Ferrari“ lyderį Fernandą Alonso, tuo tarpu Lewisas Hamiltonas yra per daug išsiblaškęs.
Sebastianas Vettelis
Sebastianas Vettelis / „Scanpix“ nuotr.

S.Vettelio dominavimas nestebina

„Neišjungiau televizoriaus, tačiau buvo keletas kartų, kai lenktynių metu užmigau“, – apie S. Vettelio dominavimą 2013 m. kalbėjo buvęs F-1 pilotas G.Bergeris.

Nepaisant S.Vettelio dominavimo praėjusių metų antroje sezono pusėje ir iškovotų keturių čempiono titulų iš eilės, kai kurie ir toliau geriausiu pilotu F-1 laiko F.Alonso.

„Tai nesąžininga. Markas Webberis buvo itin geras pilotas ir jis taip pat sėdėjo „Red Bull“ bolide. Prieš metus Alonso laikiau geriausiu pilotu, tačiau po praėjusio sezono į pirmą vietą statyčiau Vettelį“, – pasakojo G.Bergeris.

Kadras iš vaizdo siužeto/Sebastianas Vettelis
Kadras iš vaizdo siužeto/Sebastianas Vettelis

Pagyrė N.Rosbergą

Kiek prasčiau nei minėtuosius du pilotus G.Bergeris vertina kitą F-1 čempioną – „Mercedes“ pilotą L.Hamiltoną.

„Po Vettelio ir Alonso eina Raikkonenas. Lenktyniaudamas vienoje komandoje su Fernandu jis gali pasiekti savo galimybių ribas. Hamiltonas taip pat nėra toks geras kaip Alonso ir Vettelis. Lewisas yra itin greitas, tačiau jį blaško daugelis dalykų. Esu sužavėtas Nico Rosbergu, kuris tikrai yra nuvertinamas. Jis puikiai pasirodė tada, kai „Mercedes“ komandai dar atstovavo Michaelis“, – sakė buvęs F-1 lenktyninkas G.Bergeris.

Nico Rosbergas
Nico Rosbergas

Mano, kad F-1 bolidai turi būti galingesni

Austras nesidrovėjo išsakyti savo nuomonės apie šiuolaikinę F-1.

„Mano manymu, 600-750 arklio galių šiuolaikiniam F-1 bolidui yra per mažai. Dabar aerodinamika yra puiki, saugos zonos plačios. Nepamirškime ir begalės elektronika valdomų pagalbų. Tad nematau didelio skirtumo tarp gero ir šiek tiek prastesnio. Mano laikais, jei kvalifikacijoje įveikdavai greitą ratą, už komandos draugą būdavai greitesnis sekunde. Žinoma, saugumui turi būti teikiama pirmenybė, tačiau dabartiniai F-1 bolidai ir trasos yra neįtikėtinai saugios. Tad tikrai į automobilius būtų galima montuoti variklius, kurių galia siektų 1000 arklio galių.“

Markas Webberis po paskutinių savo F-1 lenktynių Brazilijoje
Markas Webberis po paskutinių savo F-1 lenktynių Brazilijoje

G.Bergeris pripažino, jog priklauso visai kitai pilotų kartai, o laikas bėga ir daug kas keičiasi, taip pat ir automobilių sportas.

„Manęs klausė, ar aš norėčiau prisidėti prie „Formulės-E“ čempionato. Atsisakiau. Toks sportas ne man. Priklausau tos kartos sportininkams, kurie didžiavosi savo bolidais. Tuomet buvo plačios padangos, stipriai patobulinti varikliai ir didžiuliai sparnai. Dabartiniai bolidai yra tokie idealūs, jog vos prie jų prisilietęs tu juos sugadini ir padarai prastesnius“, – sakė buvęs F-1 pilotas G.Bergeris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius