Variklio detalių gamybos staklės: 3,5 mln. dolerių
2003 metais komanda naudojo skirtingus variklius bandymams ir lenktynių savaitgaliams, pagamindama su šiuo įrenginiu apie 200 variklių per metus. Įdėjus į stakles aliuminio lydinį, po aštuonių valandų gaunate paruoštą bloką. Staklės leidžia dirbti su penkiais blokais vienu metu, tuo pačiu jie praeina skirtingas gamybos stadijas.
Bolido detalių gamybos CNC staklės: 23 mln. dolerių
„Toyota“ bazėje sumontuotos 24 CNC staklės, kurios leidžia gaminti įvairius elementus pagal nustatytas charakteristikas juvelyriniu tikslumu – nuo nedidelių pakabos elementų iki alkūninio veleno.
Greitos gamybos staklės: 7,6 mln. dolerių
„Toyota“ greitosios gamybos cechas – stambiausias Europoje. Per dešimt mėnesių staklės leidžia pagaminti du tūkstančius detalių, naudojant lazerinį pjovimą ir kietinimą. Lazeris įkaitina specialią dervą sluoksnis po sluoksnio, formuojant detalę pagal automatinio projektavimo programos failus.
Instrumentų komplektas: 6,9 mln. dolerių
Kompiuterizuotas komplektas leidžia per keletą sekundžių automatiniu režimu rasti tarp šimtų tūkstančių instrumentų reikalingą frezą ar rėžiklį staklių darbui.
Aerodinaminis tunelis: 50 mln. dolerių
„Toyota“ bazėje yra du aerodinaminiai tuneliai su uždaru plieniniu lenktynių takeliu, kuris leidžia išvystyti greitį iki 70 metrų per sekundę. Vienas tunelis pastatytas 2001 metais, kitas, pajėgus dirbti su viso dydžio bolido modeliais, 2007 metais. Dabar jie abu dirba su 60 proc. modeliais ir naudoja lazerius specialių dalelių, paleistų į oro srautą, stebėjimui.
„Formulės-1“ bolidų simuliatorius: 3,3 mln. dolerių
Bolido modelis išdėstytas ant šešių kompiuteriu reguliuojamų hidraulinių platformų. Penki projektoriai formuoja video vaizdą, aprėpdami 220 laipsnių. Dabar tokio komplekso nuoma kainuoja 5000 dolerių per dieną.
Viso dydžio bandymų stendas: 3 mln. dolerių
Stendas leidžia imituoti vertikalias, šonines ir išilgines perkrovas, prispaudžiamąją jėgą – naudojant hidraulines pavaras, o ratai uždengti specialiais šildytuvais, pajėgiais greitai sušildyti iki 900 laipsnių, imituojant temperatūros režimą, esant intensyviam stabdymui.
Transmisijos ir pavarų dėžės stendas: 2,1 mln. dolerių
Stendas leidžia patikrinti įvairius pavaros perdavimo skaičiaus variantus, atlikti patvarumo bandymus, nustatant dėvėjimosi laipsnį ir apkrovas atskiriems pavarų dėžės elementams. Inžinieriai nustato konkrečios trasos charakteristikas, tuo pačiu ir tepalo temperatūrą – specialus blokas leidžia jį įkaitinti.
„Autoklavai“: 1,5 mln. dolerių
„Toyota“ bazėje yra du dideli „autoklavai“ ir vienas mažesnio dydžio, kuriuose šiluminiu būdu apdorojamos detalės iš anglies pluošto.
Pakabos bandymų stendas: 1,3 mln. dolerių
Šis stendas naudojamas paraleliniams bandymams – inžinieriai praneša telemetrijos duomenis apie pakabos darbą realioje trasoje laisvų treniruočių metu, po to tiksli bolido kopija bandoma tokiomis pat sąlygomis, o technikai eksperimentuoja su parametrais, kad rastų optimalius sprendimus ir praneštų duomenis apie sureguliavimus komandai prieš kvalifikaciją. Dabar šią įrangą galima išsinuomoti už 5000 dolerių per dieną.
Variklio elementų dinamometro stendas: 330 tūkst. dolerių
Stendas sumontuotas uždaroje zonoje, kur draudžiama patekti personalui darbo metu, kad gedimo atveju būtų išvengta traumų. Jame nustatomas detalių resursas, jų maksimalus darbo režimas ir išmetimo sistemos konfigūracija.
Vairo sistemos stendas: 155 tūkst. dolerių
Stendas dirba su kompiuterine programa, į kurią įvedamos konkrečios trasos posūkių charakteristikos – tai leidžia įvertinti valdymo efektyvumą, jo resursą, nustatyti apkrovas lenktynininko rankoms.