„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Jari-Matti Latvala |
„Kelias buvo nelygus ir priešinga juosta važiavęs automobilis staiga pradėjo lėkti tiesiai į mano pusę. Kirtau skiriamąją juostą, kad išvengčiau susidūrimo, tačiau vis vien ta mašina atsitrenkė į mano automobilio šoną ir štai atsidūriau griovyje. Viskas galėjo baigtis dar liūdniau. Mažai trūko, kad nestartuočiau Airijos ralyje. Be jokių abejonių, tai nėra pati geriausia sezono pradžia“, – sakė lenktynininkas po incidento..
„Ralyje svarbiausia gebėti greitai pamiršti bet kokias nesėkmes, ypač avarijas. Todėl labai greitai būsiu pasiruošęs pratęsti automobilio testus“, – J.M.Latvalą citavo „Autosport“
Jari-Matti Latvalai šiais metais pavyko rasti kitą rėmėją. Buvusią įmonę „Outokompu“ (vienas iš didžiausių nerūdijančio plieno gamintojų pasaulyje) pakeitė „Talvivaara“ (nikelio gavyba).