Per įtemptas 24 valandas įveikusi 397 ratus „Audi“ komanda su devintu numeriu pažymėtu automobiliu buvo greičiausia. Mike Rockenfellerio, Romaino Dumaso ir Timo Bernhardo vairuojamas dyzelinis automobilis „Audi R15“ triumfavo tiek LMP1 klasėje, tiek bendroje įskaitoje. Jie taip pat pasiekė absoliutų įveiktų ratų rekordą.
Kitaip nei puikiu, „Audi“ savaitgalio negalima pavadinti: automobilius „Peugeot 908“ vairuojantys konkurentai užėmė pirmas tris starto pozicijas, o finiše visos trys priklausė „Audi“. Nuo nugalėtojų vienu ratu atsiliko aštuntu numeriu pažymėtas „Audi R15“, trečias – trimis ratais atsilikęs dar vienas „Audi“.
„Peugeot“ komandos vadovas po lenktynių guodėsi, kad koją pakišo netikėti technikos gedimai. Bandymų metu jo komandos automobiliai be problemų įveikdavo ir 32 valandų važiavimus, tačiau Le Mane taip nepasisekė.
LMP2 klasėje nuo pat starto iki finišo pozicijų neužleido „Strakka Racing“ komanda, kurios pilotai su HPD ARX įveikė 367 ratus.
GT1 klasėje pirmieji finišo liniją kirto „Labre Competition“ su dešimties metų senumo „Saleen S7R“, antri buvo „Luc Alphand Corvette C6.R“, treti – „ARM Aston Martin DBR9“.
GT2 klasėje niekas nepavijo „Team Felbermayr Proton“ komandos „Porsche“. Antri – „Hankook Farnbacher Ferrari F430“, treti – „BMS Scuderia Italia Porsche 911“ lenktynininkai.
Ne taip seniai lietuvių verslininkams priklausiusi gamyklinė „Spyker“ komanda, turėjusi begalę techninių problemų, liko paskutinė.