Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvių vienybė „Ladoga Trophy“ lėmė sėkmingą startą

Bekelės lenktynių maratone aplink Ladogos ežerą besivaržančios lietuvių motociklininkų komandos „GoLT“ nariai, traukdami iš rusiškų pelkių vienas kitą pirmosios dienos greičio ruožo finišą pasiekė tarp lyderių.
Pirmoji Ladogos bekelės lenktynių diena
Pirmoji Ladogos bekelės lenktynių diena / Edgaro Buiko nuotr.

Akmenys, vanduo, pelkės, žvyras

Nors lietuvių motociklininkų ekipažai startavo išsimėtę po visą rikiuotę, vienas pirmas, kitas aštuntas, trečias vienuoliktas, net 6 Vyčiais ir „GoLT“ logotipais pasidabinę motociklininkai iš 8 pirmosios dienos finišo liniją kirto kartu.

Įspūdžiai labai geri. Žymiai geriau nei pernai. Čia jau pačiame pirmame greičio ruože tikrai buvo ką veikti

„Įspūdžiai labai geri. Žymiai geriau nei pernai. Čia jau pačiame pirmame greičio ruože tikrai buvo ką veikti. Pirmoji jo dalis buvo labai akmenuota, besidriekianti per siauras karjero keteras ir užsibaigianti to paties karjero vandens tvenkiniuose, kuriuos reikėjo pervažiuoti. Antroji – sunkiai pravažiuojamos pelkės. Ir paskutinė – labai greitas ralio tipo žvyrkelis su didelėmis duobėmis, kurios kartais ir tramplinais virsdavo. Kokių 15 kilometrų važiavome didesniu nei 120 km/h greičiu, o abu, tiek priekiniai, tiek galiniai amortizatoriai dirbo pilna eiga.“ – pirmojo, 60-ies kilometrų greičio ruožo specifiką tik finišavęs nupasakojo Aidas Bubinas, važiuojantis ekipaže su Adu Berniumi.

Daugiausia problemų dalyviams sukėlė vandens telkinys karjere, kurį reikėjo pravažiuoti. Vanduo drumstas – nesimato dugno, negalima įvertinti gylio. Taigi kone trečdalis „Ladoga Trophy 2016“ motociklų klasės dalyvių čia skendo. Bet lietuvių „GoLT“ komandos vienybė šioje vietoje leido tautiečiams įgyti pranašumą.

Andriaus Lauciaus nuotr./Pirmoji Ladogos bekelės lenktynių diena
Andriaus Lauciaus nuotr./Pirmoji Ladogos bekelės lenktynių diena

Vieninga komanda išsiveržė į priekį

Pirmieji vandenyje motociklus nuskandino Pauliaus Kairavičiaus ir Simono Ramanausko ekipažas. Netrukus motociklų variklius čia užliejo ir du Mindaugai: Aškelėnas ir Gulbinskas.

„Oi, pirma bala buvo labai gera. Ir labai gili. Pataikėm įvažiuoti į giliausias vietas. Skendom abu. Teko ardyti motociklus, sausinti filtrus. Su Pauliaus ir Simono komandos pagalba šiaip ne taip išsipylėm tą vandenį, ir praradom ne tiek jau ir daug laiko, apie 15 – 30 minučių.“ – įspūdžiais dalinosi Mindaugas Aškelėnas.

Pirmasis finišo liniją tarp motociklininkų kirto rusų ekipažas. Vos už minutės finiše pasirodė net 6 motociklininkai iš Lietuvos, traukę vienas kitą sudėtingose trasos vietose. Tai Aido Bubino ir Ado Berniaus ekipažas, Mindaugas Gulbinskas ir Mindaugas Aškelėnas bei Tomas Šipkauskas su Šarūnu Palioku. Tik Pauliaus Kairavičiaus ir Sumono Ramanausko ekipažas dėl sudėtingesnių techninių bėdų trasoje užtruko ilgiau.

Vis tik tai nereiškia, kad rusai pirmi, o lietuviai antri, treti ir ketvirti. „Ladoga Trophy“ maratone dalyviai į trasą išleidžiami kaip ralyje, poros minučių tarpais. Fiksuojamas jų trasos įveikimo laikas. Pagal jį, gerokai vėliau už lyderius startavusių ir antroje vietoje finišavusių abiejų Mindaugų, o po to Aido ir Ado ekipažų rezultatai geriausi. Turėtų būti. Mat organizatoriai dar turi suskaičiuoti visas baudas, ir galutinius pirmojo ruožo rezultatus paskelbs tik kitą dieną.

Automobiliai vartėsi ir lūžo

Tuo tarpu automobiliais važiuojantiems lietuvių ekipažams pirmoji diena nebuvo tokia sėkminga. Štai galingiausioje TR3 prototipų klasėje važiuojantis Antano Venckaus ir Remigijaus Kupsto ekipažas pirmajame greičio ruože vertėsi ant stogo. Dėl to jie prarado daugiau nei pusvalandį. Negana to, trasoje lūžo greičių dėžė ir šakė. Per naktį automobilį remontuojantys mechanikai tikino, kad sekmadienį į trasą šis ekipažas tikrai išvažiuos.

Edgaro Buiko nuotr./Pirmoji Ladogos bekelės lenktynių diena
Edgaro Buiko nuotr./Pirmoji Ladogos bekelės lenktynių diena

Liūdnesnės nuotaikos turistinėje „Gran-Tourism Pro“ klasėje standartiniu „Toyota Land Cruiser 120“ automobiliu važiuojančių Mindaugo Leliaus, Vaidoto ir Edmundo Mockų ekipažo stovykloje. Šeštadienį jie finišą pasiekė vos vienu varančiuoju ratu, neveikiančiu akumuliatoriumi, nulankstytomis apsaugomis ir nutrūkusia gerve ir sudaužytu priekiniu stiklu.

„Organizatoriai mūsų, turistų, važiuojančių su standartiniais visureigiais trasą padarė tokią, kaip lenktyninių TR1 klasės visureigių. Sprogo tiltas, nusisuko pusašiai ir gerai aplamdėm bei padaužėm visą automobilį. Galvosim ar dar verta važiuoti. Nes trasoje praradom daugiau nei 3 valandas. Ir neaišku, ar iki kitos dienos starto gausime reikalingų detalių, mat čia, Rusijoje, tokie „Toyota Land Cruiser“ automobiliai nėra labai populiarūs.“ – pasakojo Mindaugas Lelius.

Vis tik automobilio negailėję lietuviai pirmos dienos finišą pasiekė vieni pirmųjų, mat nemažai turistinės klasės dalyvių dar vidurnaktį nebuvo grįžę į stovyklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius