Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Malaizijos GP: įdomioji statistika

„Formulės-1“ Malaizijos GP lenktynės
AFP/„Scanpix“ nuotr. / „Formulės-1“ Malaizijos GP lenktynės
Šaltinis: formule1.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Po Malaizijos GP lenktynių Sepango trasoje „Forix“ enciklopedinės bazės atstovai paruošė labai įdomų statistikos rinkinį. Jame - tik įdomioji statistika.

Kvalifikacija

Sebastianas Vettelis iškovojo trečią pirmą startinę poziciją iš eilės ir septintą kartą iš eilės startavo iš pirmos eilės (25-tą kartą savo karjeroje). Paskutinį kartą panaši startų seka priklausė Michaeliui Schumacheriui, kuris aštuoniose lenktynėse iš eilės kvalifikavosi pirmoje eilėje – nuo 2002 m. Prancūzijos iki 2003 metų Australijos.

Vettelis iškovojo 17 pirmų startinių pozicijų savo karjeroje, pasidalindamas su Jackie Stewartu 15-ta eilute pagal šį rodiklį.

1. Michaelis Schumacheris 68 „pole“
2. Ayrtonas Senna 65
3, 4. Jimas Clarkas ir Alainas Prostas po 33
5. Nigelas Mansellas 32
6. Juanas Manuelis Fangio 29
7. Mika Hakkinenas 26
8, 9. Niki Lauda ir Nelsonas Piquetas po 24
10, 11. Fernando Alonso ir Damonas Hillas po 20
12, 13, 14. Mario Andretti, Rene Arnoux ir Lewisas Hamiltonas po 18
15, 16. Jackie Stewartas, Sebastianas Vettelis po 17

Pirmas penkias ir paskutines šešias vietas startinėje rikiuotėje Malaizijoje užėmė tie patys lenktynininkai, kaip ir Melburne. Daugiau nei pusę lenktynininkų (13) startavo iš tų pačių pozicijų, kaip ir pirmajame Didžiajame Prize.

Šeštoji Nicko Heidfeldo vieta – geriausia vokiečio startinė pozicija nuo 2009 metų Japonijos Didžiojo Prizo, kur jis startavo ketvirtas. Nickas nepateko į kvalifikacijos finalą 2009 metų Abu Dabio GP.

Kamui Kobayashi pirmą kartą pateko į kvalifikacijos finalą dviejuose Didžiuosiuose Prizuose iš eilės.

Nuo 2009 metų Italijos GP „Williams“ lenktynininkai nestartavo iš tokios žemos pozicijos, kaip Pastoras Maldonado Malaizijoje, kur jis kvalifikavosi 18-tas.

Sustojimai

Malaizijos Didžiojo Prizo metu komandos atliko 63-is sustojimus – tai ketvirta pagal dydį reikšmė nuo to laiko, kai jie buvo pradėti skaičiuoti 1993 metais.

Rekordas priklauso 2007 metų Europos Didžiajam Prizui, kai, esant permainingam orui, lenktynininkai į boksus buvo užsukę 75-is kartus. Antrą eilutę užima praėjusių metų lietingos lenktynės Kinijoje – 67 sustojimai, trečią – lietaus lenktynės 1993 metais Doningtone – 64 sustojimai.

Lenktynės Malaizijoje tapo rekordinėmis pagal sustojimų skaičių sausoje trasoje per paskutinius dvidešimt metų, aplenkusios šiuo rodikliu praėjusių metų Kanados Didįjį Prizą – 61 sustojimas.

Lenktynės

Sebastianas Vettelis iškovojo 12-tą pergalę, šiuo rodikliu pasidalindamas 21­-ma eilute su Mario Andretti, Carlosu Reutemannu ir Alanu Jonesu.

Iškovojusi 17-tą pergalę, „Red Bull Racing“ komanda pagal šį rodiklį susilygino su BRM.

Markas Webberis trijose lenktynėse iš eilės nepakilo ant podiumo – 2010 metais tarpas tarp podiumų neviršijo dviejų Didžiųjų Prizų.

Dviejose paskutinėse Malaizijos lenktynėse Markas Webberis parodė geriausią rato įveikimo laiką, o jo partneris Sebastianas Vettelis laimėjo lenktynes.

Jensonas Buttonas 32-ą kartą pakilo ant podiumo, šiuo rodikliu pasidalindamas 24-tą eilutę su Jimu Clarku, Jacquesu Laffitu ir Jeanu Alesi.

Jensono podiumas – 550-tas britų lenktynininkams – Didžioji Britanija pirmauja šiame reitinge, lenkdama Prancūziją, tačiau paskutinį kartą prancūzai ant podiumo užlipo 1998 metais, kai Jeanas Alesi finišavo trečias Spa už „Red Bull Sauber Petronas“ vairo.

Nickas Heidfeldas pakilo ant podiumo po dviejų metų pertraukos – paskutinį kartą jis paragavo prizinio šampano 2009 metais Malaizijos Didžiajame Prize. Vokietis – be abejonės lyderis pagal podiumų skaičių be pergalės, jis 13 kartų pakilo ant podiumo, tačiau nelaimėjo nė vienų lenktynių, šiuo rodikliu aplenkęs Stefaną Johanssoną, kuris turi 12 podiumų be pergalės.

Iki Malaizijos savaitgalio Rubensas Barrichello nebuvo pasitraukęs iš distancijos dviejose lenktynėse iš eilės nuo 2006 metų Prancūzijos iki Vokietijos GP. Tuomet brazilą du kartus pavedė variklis, dabar du kartus sugedo hidraulika.

Barrichello ir Maldonado nesugebėjo finišuoti dviejose lenktynėse iš eilės, paskutinį kartą tokia nesėkmių atkarpa komandai buvo 2006 metais – Vengrijos ir Vokietijos GP.

Malaizijoje suėjo penki metai nuo tada, kai italas buvo laimėjęs „Formulės-1“ lenktynes. Kol kas paskutinę, 43-ią italų pergalę – tai nutikę buvo Sepange, iškovojo Giancarlo Fisichella, 2006 metais atstovavęs „Renault F1“.

formule1.lt
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas