Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mechanikų darbai prieš lenktynes: kam reikia pakeisti stabdžius, o kam – variklį

Naktiniai remonto darbai
Tomo Markelevičiaus nuotr. / Naktiniai remonto darbai
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Mechanikams paskutinė naktis neegzistuoja. Jie turi darbo ir jam atlikti turi konkretų laiką – iki šeštadienio 9 val., pirmojo degalų pylimo. O darbo po ketvirtadienio bei penktadienio treniruočių ir kvalifikacinių važiavimų netrūksta.

Turbūt daugiausia darbo turi „Lesta“ komandos mechanikai. „Lotus 7 Replica“ automobiliui reikia padaryti nei daug, nei mažai – pakeisti variklį. Tai nėra gatvėje dažnai sutinkamas automobilis, tad ir variklį jis turi ne patį paprasčiausią – „Lotus“ jėgaine išimta iš „Honda S2000“. 

Penktadienį atsisakius dirbti automobilyje buvusiam varikliui, komandai pavyko rasti, nupirkti ir atsigabenti iš Kauno kitą variklį iš „Honda S2000“. Jis yra identiškas tam, kuris buvo automobilyje, tik neturi vadinamosios sauso karterio sistemos bei lenktynėms pritaikytų velenėlių.

Tomo Gruzdžio nuotr./„Lesta“ komandos palapinė
Tomo Gruzdžio nuotr./„Lesta“ komandos palapinė

„Startuosim lenktynėse – mechanikai spės pakeisti variklį. Turėsime kiek mažiau galios nei ankstesniu varikliu, tačiau mūsų tikslai nesikeičia“, – užtikrintai kalbėjo komandos vairuotojas Tomas Gruzdys.

Kitų komandų automobilių mechanikų vakare ir naktį laukia paprastesni darbai – greitai susidėvinčių detalių keitimas, pradedant stabdžių trinkelėmis, baigiant gumomis pakaboje. Tai, kad automobiliai šiemet techniškai labai tvarkingi ir neturėjo problemų treniruotėse, liudija ir mechanikų kiekis prie trasos vėlų vakarą – jie krapštėsi vos prie kelių automobilių.

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas