Esminiai naujojo formato motorų parametrai yra tokie:
1,6 l darbinis tūris;
V forma išdėstyti 6 cilindrai;
iki 15 000 aps./min.;
tiesioginis kuro įpurškimas iki 500 bar;
vienas turbokompresorius;
kontroliuojamas ribotas kuro srautas;
120 kW kinetinės energijos regeneracijos sistema galinėje ašyje;
išmetamųjų dujų panaudojimas turbokompresoriuje.
FIA teigimu, naujieji varikliai bus tokie pat ekonomiški, kokie turėjo būti anksčiau planuoti 1,6 l 4 cilindrų vienoje eilėje motorai. Tai bus užtikrinta taikant tokią pačią kuro srauto normą.
Palyginti su šiuo metu naudojamais atmosferiniais 2,4 l V8 agregatais, besisukančiais iki 18 000 aps./min., naujieji skambės kitaip, tačiau federacija pabrėžė, kad jų skleidžiamas garsas vis tiek asocijuosis su „Formule-1“.
Pranešime spaudai FIA atskleidė, kad anksčiau planuoto standarto variklius kūrė jau 5 gamintojai, o sprendimas atidėti įsigaliojimą ir kiek pakoreguoti formatą buvo priimtas 4 tarpusavyje pozicijas suderinusių tiekėju prašymu.
Gamintojų iškovoti papildomi metai, tvirtinama, bus panaudoti ir variklių patikimumo pagerinimui – FIA teigimu, keliamas tikslas, kad motorai atlaikytų iki 4 000 km distanciją. Dabartinių agregatų resursas siekia apie 1 500 km.
Pabaigai, federacija užtikrino, kad naujasis variklių standartas bus aktualus įprastų automobilių gamybai. Pabrėžiamas kinetinės energijos ir išmetamųjų dujų energijos panaudojimo bei efektyvesnių galios grandinių tobulinimas.