Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Prasidėjo pirmieji šiemet F-1 bandymai

Markas Webberis priekyje, už jo – Lewisas Hamiltonas
„Scanpix“ nuotr. / Markas Webberis priekyje, už jo – Lewisas Hamiltonas
Šaltinis: F-1.LT
0
Skaitysiu vėliau
A A

Antradienį Jerezo (Ispanija) trasoje prasidėjo pirmieji šiemet F-1 bandymai, kuriuose dalyvauja visos čempionato dalyvės išskyrus „Lotus“. Tiesa, dėl iškilusių techninių problemų į bandymus gali vėluoti arba visai juose nepasirodyti „Marussia“ ekipa.

Pratinsis prie naujovių

Šiemet F-1 komandos bei pilotai susidurs su dideliais pokyčiais – į bolidus bus montuojami nauji 1,6 l V6 turbo varikliai. Pakis ne tik motorai, bet ir pačių bolidų išvaizda, tad nieko keisto, jog visi dalyviai norės bandymų metu įveikti kuo daugiau ratų, kad geriau pažintų ne tik naująsias jėgaines, bet ir pačius bolidus.

Žinoma, per pirmas dvi važiavimų dienas sportininkai nesieks kuo greičiau įveikti vieną trasos ratą. Jų tikslas bus patikrinti naujųjų variklių bei elektronikos darbą.

Nico Rosbergas priekyje, už jo – Sebastianas Vettelis
Nico Rosbergas priekyje, už jo – Sebastianas Vettelis

Bandymams dar neprasidėjus visų akys nukrypo į dvi komandas – „Mercedes“ ir „Red Bull“. Pastaroji ir jos kol kas viešai nepademonstruotas bolidas kelią didžiausią susidomėjimą ne tik F-1 fanų, bet ir paties sporto specialistų tarpe.

Variklių skambesys ir mintys apie degalų taupymą

Variklių keliamas garsas – F-1 dalis. Tad daugelis su nekantrumu laukia tos akimirkos, kai galės išgirsi kaip „skamba“ lenktynių trasoje naujieji turbinomis apginkluoti V6 motorai.

Naujosios jėgainės turės įtakos pilotų vairavimo stiliams. Didesnis variklio sukimo momentas, daugiau darbo už bolido vairo. O kad viskas būtų dar sudėtingiau, sportininkai turės galvoti ne tik apie tai, kaip išvengti vis prasisukti norinčių galinių ratų, bet ir apie degalus, kurių šiemet per lenktynes bus leidžiama sunaudoti tik 100 kg.

Sebastianas Vettelis
Sebastianas Vettelis

Nereiktų pamiršti ir naujųjų „Pirelli“ padangų, kurios šiemet bus kietesnės ir sunkesnės. Italų kompanijos atstovai tikisi, jog bent kartą bandymų metu savo naująją produkciją pavyks išmėginti ant šlapios trasos dangos.

Pirmosios bandymų dienos – tai tik atsargus apšilimas prieš iššūkių ir įvykių kupiną sezoną. Nors komandos intensyviai dirbs visas keturias Jereze vyksiančių važiavimų dienas, niekas nesistengs perlipti kitiems per galvas.

Kaip jau sakė ne vienas F-1 pasaulio atstovas – nugalėtoją šiemet lems ne bolido greitis, o technikos patikimumas.

Komanda Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis
Red Bull Sebastianas Vettelis Sebastianas Vettelis Danielis Ricciardo Danielis Ricciardo
Mercedes Lewisas Hamiltonas Nico Rosbergas Lewisas Hamiltonas Nico Rosbergas
Ferrari Kimi Raikkonenas Kimi Raikkonenas Fernando Alonso Fernando Alonso
McLaren Jensonas Buttonas Jensonas Buttonas Kevinas Magnussenas Kevinas Magnussenas
Force India Sergio Perezas Nico Hulkenbergas Danielis Juncadella Nepaskelbta
Sauber Estebanas Gutierrezas Estebanas Gutierrezas Adrianas Sutilas Adrianas Sutilas
Toro Rosso Jeanas-Ericas Vergne Daniilas Kvyatas Jeanas-Ericas Vergne Daniilas Kvyatas
Williams Valtteri Bottas Valtteri Bottas Felipe Massa Felipe Massa
Marussia* Maxas Chiltonas Julesas Bianchi Maxas Chiltonas Julesas Bianchi
Caterham Marcusas Ericssonas Marcusas Ericssonas Robinas Frijnsas Kamui Kobayashi

* – praleis pirmas bandymų dienas arba nedalyvaus bandymuose visai.

F-1.LT
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas