-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Red Bull“ technikos direktorius Adrianas Newey teigia, kad dauguma F-1 lenktynių bus degalų taupymas

Degalų sąnaudos ir degalų taupymas bus vieni iš svarbiausių dalykų šiemet vyksiančių lenktynių metu. Tokia yra „Red Bull“ technikos direktoriaus Adriano Newey nuomonė. Specialisto teigimu, tai stipriai įtakos varžybų metu naudojamas taktikas.
Adrianas Newey
Adrianas Newey / „Scanpix“ nuotr.

„Šiemet ne tik turėsime maksimalų degalų kiekį lenktynėms (100 kg), bet ir maksimalias degalų sąnaudas“, – pasakojo „Red Bull“ specialistas A. Newey.

„Su senaisiais varikliais per lenktynes mes sunaudodavome 160 kg kuro. Taigi, kalbame apie stipriai sumažėjusį degalų kiekį. Tai reiškia, kad varžybų metu pamatysime įvairių taktikų. Manome, jog dauguma lenktynių bus tiesiog kuro taupymas. Tai turės įtakos vairavimo stiliui, rato įveikimo laikams.“

„Reiks gerai apgalvoti kaip toliau elgtis su turimais degalais. Galbūt bandysi važiuoti greitai nuo pat pradžių, atitrūkti nuo varžovų ir vėliau taupysi kurą? O gal taupysi degalus pradžioje ir vėliau bandysi važiuoti greitai?“

A. Newey manymu, kuro sąnaudų apribojimai neturės didelės įtakos pilotų pasirodymams kvalifikacijoje, kurios metu dažniausiai yra sunaudojamas nedidelis degalų kiekis.

„Gali būti taip, jog kai kurie varikliai dirbs geriau kvalifikaciniu rėžimu. Tada kuro sąnaudos yra daug mažesnė problema nei lenktynėse.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius