-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Red Bull“ vėl visus pergudravo?

Australijos Didžiojo Prizo kvalifikacijoje Sebastianas Vettelis iškovojo pirmąją startinę poziciją nepanaudodamas KERS sistemos. Į klausimą, kodėl atsisakoma papildomo greičio, pats vokietis ir trečią laiką parodęs Markas Webberis nieko konkretaus neatsakė.
„Red Bull Racing“ bolidas RB7
„Red Bull Racing“ bolidas RB7 / Komandos nuotr.

Dūmų be ugnies nebūna ir boksuose pasklido įdomūs gandai. Ekspertas Jamesas Allenas iškėlė idėją, kad KERS „Red Bull“ RB7 bolide nėra rekuperatoriaus. Sistema gali tik atiduoti energiją ir bus naudojama tik vieną kartą – starto metu.

Jamesas Allenas: „Ji lengvesnė ir suteiks pranašumo septynis metrus starto tiesiojoje.“

Panašaus sprendimo negalima nepripažinti subtiliu. Generatoriaus, laidų ir daugybės kitų elementų nebuvimas palengvina mazgų išdėstymą ir pagerina bolido balansą. Galima sutaupyti apie 20 kilogramų, panaudojant tik vieną nedidelę bateriją. Taip, tokiu atveju bus pažeista pagrindinė KERS idėja, bet viskas, kas neuždrausta, yra legalu.

Jamesas Allenas: „Yra pagrindo manyti, kad mažiausiai dar viena komanda, nenaudojanti KERS, kuria panašią sistemą.“

Jo manymu, vėliau „Red Bull“, esant būtinybei, gali sumontuoti ir pilnavertį rekuperatorių, kuris pagreitins bolidą dar keturiomis dešimtosiomis sekundės dalimis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius