Numatomą rimtą kovą puikiai rodė ketvirtadienį įvykęs „Putadienis“. Treniruotei parinkta būsima čempionato trasa surinko visus čempionato lyderius, kurie nesibodėjo susukti net po 200 kilometrų tam, kad pasitikrintų konkurentų galimybes ir susirinktų varžybų strategijos planavimui reikalingą informaciją. Po pirmųjų važiavimų buvo galima matyti skirtingų komandų mechanikus, besidairančius į oponentų padangas, naudojamus slėgius bei važiuoklės nustatymus – tai rodo, jog aiškaus lyderio tikėtis tikrai nepavyks.
Itin agresyviais ir greitais važiavimais pasižymėjo „Mantingos“ komandos pilotas Mantas Kulvinskas. Rytų Europos „drifto“ čempionate „Prestigio EEDC“ trečiąją vietą šiuo metu užimantis atletas negailėjo nei laiko, nei padangų ir ketvirtadienio vakarą specialiai atkeliavo iš Vilniaus.
Kelionė ir pastangos nebuvo bergždžios – Mantui pavyko išbandyti tiek trasos konfigūraciją, tiek pamatyti kitų čempionato favoritų galimybes. Sportininko koziriu virto pasirinktos padangos ir itin minkštas užpakalinės važiuoklės reguliavimas – vos tik truktelėjus stovėjimo stabdį iniciacijoje, automobilis tiesiog „prisėsdavo“, taip užtikrindamas visą įmanomą sukibimą Manto pasirinktoms „Achilles Radials“ padangoms – tai šio sezono „drifterių“ atradimas.
„123S“ padanga yra „semi-slick“ tipo, tad turi ne tik itin kietą šoninį padangos kordą, užtikrinantį minimalų automobilio svyravimą, bet ir itin gerai kimba prie „Nemuno žiedo“ asfalto. Šios padangos Mantui leido III-ojo „Prestigio EEDC“ etapo metu parodyti stulbinantį, rekordinį iniciacijos greitį – 205 km/val. Būtent šios padangos leidžia jam jau nuo starto linijos kelti varžovams siaubą rūkstant link pirmojo posūkio.
Kas kelias sekundes perjungdamas pavaras iki 4-osios, vilnietis neatleisdamas akceleratoriaus atlekia iki pat „Ąžuolo“ posūkio, kur, kiek prisistabdęs stovėjimo stabdžiu ir slydimo kampu, spiria į sankabos pedalą, momentaliai jungia 5 pavarą. Tada 700 arklio galių išvystantis „Toyota“ variklis nesuabejojęs pabaigia čempionato trasą, leisdamas „Achilles“ dalinti taip fanų mėgstamą „putą“ visomis kryptimis. Padangų komplekto trukmė – maksimaliai 5 ratai, tačiau jų suteikiamas greitis yra bekompromisis.
Dar vienas iš „700 arklių“ klubo atstovų Kęstutis Petronis taip pat renkasi šias padangas, tačiau ketvirtadienį tai neišgelbėjo jo nuo jau kurį laiką kamuojančių elektronikos problemų – neseniai sudegė Kęstučio automobilio kompiuteris, o trečiadienio vakare sėkmingai gavus pakaitinį, šis atsisakė dirbti jau pirmame važiavime. Pakalbintas Kęstutis skundėsi, jog vėl „dingo skierka“ ir jo norai sudalyvauti čempionate vėl atsiremia į elektrikų magiją.
Su techninėmis problemomis treniruočių metu susidūrė ir „Eneos-NP Team“ atstovas Tadas Adomaitis – paskutinius programavimo štrichus bandęs sudėti sportininkas iš pradžių sumaitojo eilinį pusašį, o antrą sykį ir visam laikui trasą turėjo palikti dėl vėl trūkusio įsiurbimo kolektoriaus. Tai menka problema, tačiau ji atėmė iš Tado paskutinius šansus priprasti prie sekmadienio etapo trasos.
Timas Simniška, Darius Balys, Evaldas Kovalenka, Mantas Kulvinskas, Ronaldas Ramoška, Andrius Vasiliauskas, Povilas Lencevičius, Kęstutis Kelpša, Andrius Čibirka – tai visos įmanomos pavardės, kurias tikras Lietuvos šoninio slydimo fanas gali išgirsti etapo rikiuotėje ir visi šie vyrai planuoja stipriai pasistumdyti dėl ketvirtojo etapo įskaitinių taškų. Veiksmas sekmadienį – „Nemuno žiede“.