Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

Vitalijus Petrovas apie „Renault“: nebegaliu tylėti

„Renault“ lenktynininkas Vitalijus Petrovas Rusijos televizijai duotame interviu paleido kritikos savo atstovaujamai komandai tiradą bei neslėpė nesantis tikras dėl savo vietos ekipoje kitais metais.
Vitalijus Petrovas
Vitalijus Petrovas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Dėl prastų rezultatų kalta komanda, ne pilotai

Rusas neslėpė pasipiktinimo komandos vadovų reiškiamu nepasitenkinimu savo lenktynininkų pasirodymais ir kaltę dėl prastų rezultatų suvertė pačiai ekipai.

„Deja, negaliu kritikuoti komandos, tai uždrausta mano sutartyje. Tačiau apie daug ką jau buvo pranešta žiniasklaidoje“, – duodamas interviu antrajam Rusijos televizijos kanalui sakė V. Petrovas.

„Žmonės kalba, kad komanda kritikavo lenktynininkus. Bet aš, atsiprašau, perskaitykite visus mano interviu, niekuomet nekritikavau komandos, nors mes tiek daug kartų klydome. Kiek daug praradome sustojimų metu? Kiek iššvaistėme dėl blogos taktikos?“ – piktinosi rusas.

„Mes kritome žemyn dešimtyje lenktynių, galbūt net daugiau. Net ir be greito bolido būtume pelnę nemažai taškų, finišavę dešimtuke, jei būtume pasirinkę gerą taktiką.“

„Tačiau negalėjau sakyti jokiuose interviu, kad pralaimėjome dėl prastų sustojimų. Apie tai negaliu kalbėti ir dabar, tačiau negaliu daugiau tylėti – baigta. Negaliu visko laikyti savyje“, – atvirai kalbėjo pilotas.

Bolidas nuo sezono pradžios nebuvo patobulintas

V. Petrovo teigimu, „Renault“ komanda nuo sezono pradžios visiškai nepatobulino savo technikos – visos mėgintos naujos dalys, piloto tvirtinimu, nepasiteisino.

„Metų pradžioje, pirmose penkeriose ar šešeriose lenktynėse, mes atrodėme tikrai stiprūs. Negalėjome kovoti su „Ferrari“, „Red Bull“ ir „McLaren“, tačiau buvome gana arti „Ferrari“ ir daug greitesni už „Mercedes“, – prisiminė lenktynininkas, po pirmųjų sezono varžybų Australijoje užlipęs ant apdovanojimų pakylos.

Kad ir ką bedarėme, viskas buvo blogai

„Buvo labai lengva pereiti iš antrosios į trečiąją kvalifikacijos dalį, panaudojus tik vieną padangų komplektą. Mums net nereikėdavo panaudoti viso savo potencialo ar spausti visu šimtu procentų, kad patektume į trečiąją dalį. Pirmosiose šešeriose lenktynėse tai buvo gana lengva.“

„Vėliau pradėjome naudoti vėjo tunelyje išbandytus patobulinimus, naujas dalis, nes nepasiteisino į priekį nukreipti išmetimo vamzdžiai. Tobulinome priekinį sparną, galinį sparną, difuzorius, dugną – tačiau, ką bedarėme, viskas buvo blogai“, – apgailestavo sportininkas.

„Per maždaug dešimt (paskutinių – red. past.) lenktynių mes visiškai nepatobulėjome, tad faktiškai turime tą patį bolidą, kuriuo ir pradėjome sezoną.“

Turi sutartį, bet gali būti išmestas

Pabaigai, V. Petrovas pabrėžė turintis sutartį su „Renault“ kitų metų sezonui, tačiau neslėpė negalintis būti tikras dėl savo ateities.

„Viskas yra aišku – aš turiu sutartį“, – pažymėjo rusas.

„Tačiau, kaip jau sakiau anksčiau, net pasaulio čempionas Kimi Raikkonenas buvo išprašytas iš „Formulės-1“ už tam tikrą pinigų sumą.“

„Šiame pasaulyje sunku ką nors padaryti, jei kas nors nori tave išmesti“, – pridūrė jis.
„Renault“ komanda per pirmąsias septynerias sezono lenktynes pelnė 60 taškų, o per likusias vienuolika – vos 12.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius