Atnaujinta po 10 GR
Paskutiniame antros ralio dienos greičio ruože savo pranašumą įrodė „VW Polo WRC“ vairuojantis Sebastienas Ogier. Jis 1,9 sek. aplenkė Andreasą Mikkelsoną. Trečias dešimtame greičio ruože buvo lenkas Robertas Kubica, kuris buvo 2,2 sek. lėtesnis už lyderį.
Vytautas Švedas šiame greičio ruože sugaišo 2 min. 21 sek. ir buvo klasifikuotas 60-oje vietoje. Jis lyderiui pralaimėjo daugiau nei 34 sek. Dainius Matijošaitis užfiksavo 30-ą rezultatą, trasą įveikdamas per 1 min. 59,9 sek. Jonas Pipiras 10 GR įveikė greičiau už V.Švedą – per 2 min. 9,4 sek. ir užėmė 57-ą vietą
Po dešimties greičio ruožų lyderiu tapo Sebastienas Ogier, kuris Andreasą Mikkelseną lenkia trapia 0,9 sek. persvara.
Bendroje įskaitoje lietuvių rezultatai tokie: V.Švedas – 29, D.Matijošaitis – 30, J.Pipiras – 57.
Atnaujinta po 9 GR
Po atšauktų greičio ruožų Lietuvoje, lenktynininkai patraukė į kaimyninę Lenkiją. Čia penktadienio vakarą buvo numatyti dar du greičio ruožai. 9 GR geriausią laiką pademonstravo Andreasas Mikkelsenas. Nuo jo 2,2 sek. atsiliko Jari-Mati Latvala. Trečią rezultatą užfiksavo Sebastienas Ogier, kuris lyderiui pralaimėjo 2,5 sek.
9 GR lietuvis Vytautas Švedas finišavo 52-oje vietoje. Jis lyderiui pralaimėjo 1 min. 46,6 sek. Kur kas geriau greičio ruože pasirodė Dainius Matijošaitis. Jis užfiksavo 31-ą rezultatą ir nuo Andreaso Mikkelseno atsiliko 53,4 sek. Jonas Pipiras čia parodė 58-ą laiką.
Šiuo metu vis dar vyksta devintasis greičio ruožas. Pasaulio ralio čempionato dalyviai dar turės įveikti ir dešimtą – vos 2,5 km ilgio greičio ruožą.
Atnaujinta 17:10. Atšauktas GR 7 ir 8
„Grupelės žiūrovų stovėjo nesaugiose vietose ir kelio dangos būklė labai pablogėjo“, – dvi priežastys, dėl kurių buvo atšaukti GR 7 ir 8. Tokį pranešimą išplatino WRC spaudos centras.
Iš pradžių buvo atšauktas tik septintas GR, Kapčiamiestis, tačiau vėliau, pravažiavus nuliniams ekipažams, atšauktas ir aštuntas – Margionys.
Kapčiamiesčio greičio ruožas, važiuojamas du kartus (5 ir 7 GR), jau buvo daugiau nei dvigubai sutrumpintas dėl savaitės pradžioje Druskininkų regioną skalbusio lietaus. Vanduo kelius padarė sunkiai išvažiuojamus, o pralėkus ralistų karavanui, žvyrkeliai pasidarė neįveikiami.
Atnaujinta 15:40
Skaitytojas pranešė, kad V.Švedo „Mitsubishi Lancer Evo X“ užpakalinis ratas išlūžęs – sportininkas laukia prie serviso zonos, kada galės į ją įvažiuoti ir mechanikai galbūt spės gedimą sutvarkyti.
„Šie keliai per daug grubūs tokiems automobiliams kaip mūsų. Bandome tvarkytis su tuo, ką turime automobilyje, o turime nemažai. Gal kažkas pavyks. Dabar jau judame į serviso zoną. Bet kokiu atveju apie didelį tempą kalbėti jau negalime, tik apie egzistavimą“, – telefonu pasakojo V.Švedas.
Atnaujinta po GR 6
Dauguma ralistų jau baigė šešis greičio ruožus ir pajudėjo į serviso zoną Druskininkuose. Po to lauks dar du greičio ruožai Lietuvoje ir kelionė į Lenkiją, kur šiandien teks važiuoti dar du GR.
Lietuviams penktadienį sekasi ne blogiau nei ketvirtadienį. V.Švedas, po ketvirtadienio užėmęs 29 vietą, įpusėjus Lietuvos sekcijai yra 28-as.
V.Švedas prieš ralį minėjo, kad Kapčiamiesčio GR – jo arkliukas. Tai matosi pažiūrėjus į laikus – penktąjį, Kapčiamiesčio GR, V.Švedas įveikė 25-oje vietoje, D.Matijošaitis – 31-oje (bendroje įskaitoje po 6 GR – 32-as). J.Pipiras šį GR įveikė 65-oje vietoje, o po jo užima 62-ą poziciją.
Šeštame GR D.Matijošaitis buvo vos 2,8 sek. lėtesnis už V.Švedą, tačiau bendroje įskaitoje atsilieka daugiau nei pusantros minutės. V.Švedas per 6 GR trasoje užtruko 45 min. 37,4 sek., D.Matijošaitis – 47 min. 12,4 sek. J.Pipiras po šešių GR užima 60-ą poziciją bendroje įskaitoje.
“Miške sekėsi neblogai, buvo daug žvyro, tačiau ruožas pakankamai greitas“, – po penktojo GR sakė ralio lyderis ir praėjusių metų WRC čempionas Sebastienas Ogier, važiuojantis „Volkswagen Polo WRC“. Jo komandos draugas Jari-Matti Latvala pritarė, kad ruožai – greiti ir įdomūs, tačiau atkreipė dėmesį į žvyro dangą, kuri labai minkšta.
Tuo tarpu suomis Mikko Hirvonenas skundėsi pirmoje savaitės pusėje nuveiktais namų darbais: „Mano stenograma tikrai nėra ideali“. Tierry Neuville'as po Kapčiamiesčio GR teigė, kad jo „Hyundai i20 WRC“ – per žemas šiam keliui.
WRC ralio Lenkija-Lietuva lyderiai po 9 GR:
Poz. | Nr. | Vairuotojas | Laikas | Skirtumas | Atsilikimas nuo lyderio |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1 | 47:22.4 | |||
2. | 9 | 47:23.3 | +0.9 | +0.9 | |
3. | 4 | 47:41.9 | +18.6 | +19.5 | |
4. | 2 | 47:54.4 | +12.5 | +32.0 | |
5. | 3 | 48:02.4 | +8.0 | +40.0 | |
6. | 8 | 48:09.2 | +6.8 | +46.8 | |
7. | 5 | 48:29.2 | +20.0 | +1:06.8 | |
8. | 7 | 48:38.5 | +9.3 | +1:16.1 | |
9. | 10 | 48:43.8 | +5.3 | +1:21.4 | |
10. | 6 | 48:45.2 | +1.4 | +1:22.8 |