-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antano Juknevičiaus lenktynių šūkis: „Sudraskysime visus“

Grįžęs po penkto Dakaro ralio etapo į dalyvių stovyklą – bivuaką – Antanas Juknevičius rado laiko papasakoti apie 2014-ųjų ralio maratoną.
Lietuviai po antro greičio ruožo
Antanas Juknevičius / „Žalvaris - Dakar” nuotr.

A.Juknevičius ir jo šturmanas Vytautas Obolevičius šiame Dakaro maratone važiuoja stabiliai, nuolat finišuodami maždaug 60 vietoje. Iš viso Dakare startavo 147 automobilių ekipažai.

„Važiuojame stabiliai į finišą, išskyrus antrą dieną, kai turėjom bėdų ir praradom gal 18 valandų. Jeigu ne ta diena, būčiau labai patenkintas. Bet tai irgi yra Dakaro dalis“, – pasakojo A.Juknevičius.

Automobilis – per silpnas važiuoti tokiu tempu, kokio aš norėčiau

„Kiekvienas čia turi suvalgyti savo š... dozę. Mes ją gavom antrą dieną, kiti gauna dabar. Viskas vis tiek išsilygins“, – filosofiškai kalbėjo sportininkas.

A.Juknevičius pripažino, kad po nutikimo pirmadienį, kai lenkdami dulkėse varžovą kliudė „argentinietišką akmenį“ ir 8 valandas praleido tvarkydami automobilį, jį labai saugo. „Po gedimo, kurį patyrėm antrą dieną, supratom, kad automobilis yra per silpnas važiuoti tokiu tempu, kokio aš norėčiau“, – sakė lenktynininkas, Dakare kaip ekipažo narys dalyvaujantis jau penktą kartą.

Ekipažas dabar važiuoja lėčiau, nei galėtų, ir saugo „Toyota FJ Cruiser“ automobilį. A.Juknevičius pripažino suprantantis, kad dar vienas toks incidentas reikštų ne tik bet kokio geresnio rezultato palaidojimą, bet padėtų didelį klaustuką ties Dakaro finišu. Komandos tikslas – nuvažiuoti iki finišo, tad šio tikslo jie nori laikytis.

Šis Dakaras labai sunkus automobilio pakabai – daug akmenų

Dakaras turi būti Afrikoje

„Visi dakarai yra sunkūs. Lengvų dakarų nebūna. Kiekvienas turi savo „razinkas“ – anksčiau būdavo daug fesh-fesh smėlio, dulkių, pastarieji metai išsiskyrė dideliu karščiu“, – paprašytas palyginti 2014-ųjų Dakaro ralį su ankstesniais, sakė sportininkas.

„Važiuodamas matai, kad pusė ekipažų stovi kaip ir tu pats. Laukia, kol kažkas atauš arba tvarko automobilį. Karštis labai išdarko visą važiavimo tempą“, – pasakojo A.Juknevičius. 

Jis užsiminė ir apie sunkumus mechanikams ruošiant automobilį. Jeigu jis ruošiamas Lietuvoje, yra labai sunku numanyti, kas jam nutiks 45 laipsnių karštyje. 

„Mano nuomone, sunkiausi dakarai buvo Afrikoje. Jie ir turėtų būti Afrikoje. Šis yra labai sunkus automobilio pakabai – daug akmenų. Dakaras nuėjo ta linkme, kad nėra smėlio ir kopų. Iš vienos pusės, tai palengvinimas (ekipažui, red. past.), iš kitos pusės – pakabai apkrova didelė. Važiuoji šimtus kilometrų per akmenis ir jeigu nori palaikyti kažkokį tempą, pakaba kenčia žiauriai“, – apie šio ralio specifiką kalbėjo A.Juknevičius.

Lenktynininkas pripažino, kad „Toyota FJ Cruiser“ atsarginės detalės jau baigiasi, tad komanda svarsto, kokiu tempu reikia važiuoti, kad išeitų išsiversti su turimomis dalimis. 

VIDEO: A.Juknevičius pasakoja apie 2014-ųjų Dakarą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius