-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

B.Vanagas ir A.Juknevičius: „Tai buvo sunkiausia diena Dakare“

Ketvirtoji Dakaro diena buvo sunki ne tik lenktynių dalyviams, bet ir jų pilotuojamai technikai. Abu Lietuvos ekipažai grįžę į bivuaką po greičio ruožo norėjo kuo greičiau nusiprausti ir ilsėtis. Iš 117 startavusių ekipažų, finišo liniją kirto 85, važiuojantys automobilių įskaitoje, tarp jų – ir abu Lietuvai atstovaujantys ekipažai.
Benediktas Vanagas
Benediktas Vanagas / Gedmanto Kropio nuotr.

„OSCar O3“ automobiliu važiuojanti „General Financing – Autopaslauga“ komanda finišą pasiekė 23-ia ir galutinėje dalyvių rikiuotėje iš 46 vietospakilo net per 21 laiptelį. Tuo tarpu „Žalvaris – Dakar“ komandai lenktynių pradžioje sekėsi kiek sudėtingiau, tačiau finišo liniją ji kirto 63 vietoje bei galutinėje rikiuotėje prarado tik 6 vietas.

Germanto Kropio nuotr./Andrejus Rudnickis
Gedmanto Kropio nuotr./Andrejus Rudnickis

„Daug kartų važiavome per upes. Gyvenime nesu kirtęs tiek upių brastų. „OSCar“ vidus buvo pilnas purvo, vandens. Net kai kurie davikliai pradėjo „kvailioti“ ir rodyti klaidingus duomenis. Tačiau laimei, automobilis neužgeso“, – apie dienos ypatybes pasakojo Benediktas Vanagas.

Lenktynininko teigimu, labiausiai norisi, kad kiekviena Dakaro diena kuo greičiau baigtųsi.

Germanto Kropio nuotr./General Financing – Autopaslauga ekipažas
Gedmanto Kropio nuotr./General Financing – Autopaslauga ekipažas

„Ta „neutralizacija“ tarp greičio ruožų, kai mes galime atsipūsti, nėra bloga. Bet žymiai geriau būtų atsisėsti, pervažiuoti visą skirtą Dakaro etapą, nueiti į dušą, pavalgyti, pasišnekėti su mechanikais ir taip užbaigti dieną. Tačiau laukia dar ne viena sunki diena“, – teigė Benediktas Vanagas.

Po greičio ruožo „General Financing – Autopaslauga“ ekipažo technikai, apžiūrėję „OSCar“ bolidą, pastebėjo, kad labiausiai nukentėjo jo dugnas.

„Visos apsaugos yra smarkiai sulankstytos. Matosi transmisijos gumų pažeidimai, pramuštų bakelių, sulankstytų rėmų. Dabar pradėjome viską analizuoti, bet ką matome, nežada nieko gero. Reikės daug ką pakeisti“, – sakė Domas Zinkevičius.

Tuo tarpu lenktynininko Antano Juknevičiaus teigimu, sunkiausia bei nemaloniausia važiuoti paskui sunkvežimio sukeliamas dulkes.

Tomo Tumalovičiaus nuotr./Antano Juknevičiaus ir Vytauto Obolevičiaus ekipažas Dakare
Tomo Tumalovičiaus nuotr./Antano Juknevičiaus ir Vytauto Obolevičiaus ekipažas Dakare

„Buvo labai sunku. Jie (red. sunkvežimiai) viską taip išmalė. Trys sunkvežimiai pravažiuoja ir nebeįmanoma važiuoti tuo keliu, nes iš karto „sėsi“ ant dugno. Turi važiuoti per krūmus ir šalikelėmis. Tada tempas krenta, o važiavimas darosi labai varginantis. Tai labai erzino pradžioje. Pirmi 70 km buvo tragiški. Sunkvežimiai pravažiuoja, jei tu juos prisivijai, tai lenkti negali. Jie sukelia tiek dulkių, kad tu turi laikytis apie 150 metrų atstumu ir tai vos matai“, – apie dieną pasakojo lenktynininkas.

VIDEO: Lietuvių įspūdžiai po ketvirtojo greičio ruožo Dakaro ralyje

Šiandien Dakaro dalyviams teks įveikti 912 kilometrų, iš kurių 527 kilometrus sudarys du greičio ruožai. Pirmieji automobiliai startuos 13:28 val. Lietuvos laiku. Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis startuos iš 26 starto pozicijos 14:10 val., o Antanas Juknevičius su Vytautu Obolevičiumi iš starto pajudės 14:45 val. Lietuvos laiku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius