Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi Quattro“ renginio kulminacija – pažintis su „karštuoju“ kompaktiniu „RS Q3“ visureigiu

Vasario 22-ą dieną „Moller Auto Vilnius“ surengė tradicinį, kasmet organizuojamą renginį „Audi Quattro“. Išbandyti keturių varomų ratų sistemomis aprūpintus automobilius buvo pakviesti ištikimiausi klientai ir apie automobilius rašantys žurnalistai.
Renginio akimirka
Renginio akimirka / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Renginio organizatoriai pasirūpino, kad susirinkusi publika nenuobodžiautų. Po trumpos informacijos apie „Audi“ naujienas buvo pereita prie aktyvių rungčių, kuriose renginio svečiai turėjo galimybę išbandyti šio vokiečių gamintojo automobilių privalumus.

Dalyvių registracijos metu svečiai buvo suskirstyti į keturias grupes, kurioms teko galimybė išbandyti „Audi“ automobilius keturiuose skirtinguose amplua.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka

Važiavimas atbuline pavara

Viena iš rungčių leido dalyviams susipažinti su „Audi“ galinio vaizdo stebėjimo kamerų galimybėmis. Organizatoriai šiam išbandymui parinko „Audi A7“ modelį.

Kad dalyviai nesinaudotų galinio vaizdo veidrodėliais, šie buvo uždengti popieriumi, tad vairuotojai privalėjo pasikliauti galinio vaizdo kamerų perduodama informacija ir automobiliu atbulomis važiuoti pasikliaujant šiomis technologijomis.

„Aklojoje“ rungtyje geriausią rezultatą pademonstravo Tomas Blažys. Jis nesunkią trasą atbulomis įveikė per 21,5 sek. Antrąjį rezultatą pademonstravo Artūras Lopata. Jis sugaišo dviem sekundėmis ilgiau nei lyderis. Trečias šioje rungtyje buvo Giedrius Lopata, manevravimui sugaišęs 25,4 sek.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka

Šioje rungtyje buvo apdovanota ir viena moteris. Už kantrybę ir trasoje sugaištą nepadoriai ilgą laiką, viršijantį keturias minutes, apdovanota Loreta Žilinskaitė.

Bekelės rungtį įveikė ne visi

Organizatoriai buvo numatę ir bekelės rungtį, tačiau ilgai kurtus „Moller Auto Vilnius“ planus sujaukė gamta. Pasitraukęs įšalas numatyta trasa pravažiuoti leido vos keliems dalyviams. Net pats geriausias visureigis nebepajudėtų, kai mašina „sėda ant dugno“, tad ir „Audi Q5“ čia buvo priverstas kelti baltą vėliavą.

Organizatoriams neliko kitos išeities, kaip tik atšaukti šią rungtį ją įveikus tik vienai grupei iš keturių. Už bandymus ir ryžtą įveikti neįveikiamą bekelę buvo apdovanoti trys greičiausi vienos grupės dalyviai.

Geriausius klampojimo įgūdžius čia pademonstravo Vytautas Gruzdas. Antrą vietą iškovojo Tomas Riuka. Jis trasoje sugaišo 2 min. 17,25 sek. ir vos trimis sekundėmis atsiliko nuo lyderio. Trečią rezultatą per purvynus į finišą atsivežė Denisas Šitelis.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka

Šioje rungtyje atskiro „Moller Auto Vilnius“ apdovanojimo sulaukė ir viena dailiosios lyties atstovė. Gitana Lapinskaitė organizatorių buvo įvertinta už pastangas bekelės trasą įveikti savo kojomis.

Slalome – pasirinkimas iš dviejų „Audi“ automobilių

Kitos dvi rungtys įvyko šiek tiek atokiau nuo verslo ir laisvalaikio centro „Margis“. Dalyviams teko užsukti ir į Trakus, kur buvo surengtos slalomo varžybos. Dalyviai čia galėjo pasirinkti, kokiu automobiliu įveiks trasą. Prie starto jų laukė A4 ir A5 modeliai.

Šioje rungtyje lyderių trejetas „tilpo“ į trečdalį sekundės. Nesudėtingoje, tačiau susikaupimo ir vairavimo įgūdžių reikalavusioje trasoje geriausiai pasirodė Dominykas Rimšelis. Jis trasą įveikė per 40,2 sek. Nuo jo vos per dvi dešimtąsias sekundės dalis atsiliko bekelės rungtyje jau pasižymėjęs Tomas Riuka. Trečią rezultatą pademonstravo Andrejus Tolokoninkovas, kuris lyderiui pralaimėjo 0,3 sek., o nuo antros vietos prizininko atsiliko vos 0,1 sek.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka

Organizatoriai čia apdovanojo ir greičiausią damą. Ja tapo nuolatinė „Žurnalistų ralio“ dalyvė, „Autoledi.lt“ portalo redaktorė Laima Staknytė-Patinskienė. Ji trasą apvažiavo per 42,65 sek. ir parodė geriausią rezultatą moterų gretose.

Renginio kulminacija – artima pažintis su „RS Q3“

Ketvirtoji – „Audi RS“ rungtis tapo visos dienos „vinimi“. Renginio dalyviams buvo suteikta galimybė išbandyti „Audi RS Q3“, pirmąjį Q serijos automobilį, kurio asortimente buvo pasiūlyta RS modifikacija. Kaip ir pridera RS modifikacijai, su šio automobilio charakteriu „Moller Auto Vilnius“ supažindino trasoje –  Aukštadvario kartodrome.

RS modifikacija aprūpintas Q3 100 km/h greitį pasiekia per 5,2 sekundės ir iki suveikiant elektroniniams ribotuvams pasiekia 250 km/h greitį. Gamintojo skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos – 8,8 l degalų šimtui kilometrų kelio.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka

2,5 litro darbinis variklio tūris leidžia išvystyti 310 AG galią ir iki 420 Nm sukimo momentą, pasiekiamą diapazone nuo 1500 iki 5200 aps./min. Motoras komplektuojamas kartu su DSG transmisija, kurios pavaros perjungiamos specialios konstrukcijos RS svirtimi arba ant vairo esančiomis svirtelėmis. Galią į ratus perduoda visų keturių varomųjų ratų „Quattro“ pavara su automatiškai keičiamu paskirstymo santykiu.

Per ratlankių stipinų tarpus matomi banguoti 365 mm skersmens stabdžių diskai ir masyvūs juodos spalvos „suportai“ su RS emblemomis. RS modifikacija nuo įprastų „Audi Q3“ miesto visureigių šiek tiek skiriasi. Labiausiai pastebimi RS bamperiai, „Quattro“ logotipu papuošta centrinė oro įsiurbimo anga, aliuminio spalvos stogo bagažinės sijos, ilgas stogo aerodinaminis sparnas, galinis difuzorius ir didžiulis ovalo formos išmetimo vamzdis.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Renginio akimirka

Priekinėje salono dalyje puikuojasi odinės sportinės sėdynės su įspaustais „RS Q3“ logotipais. Automobilio borto kompiuteryje yra specialus RS meniu, kuriame sugrupuoti automobilių sporto entuziastams būtini rodmenys: įpūtimo slėgis, alyvos temperatūra, trasos įveikimo laikmatis. Paminos ir kojų atrama uždengti aliuminio antdėklais.

Penkių cilindrų variklio skleidžiamas garsas abejingų nepaliko ir nors kai kurie vairuotojai diskutavo apie automobilio „miegą“ esant žemiems sūkiams, „RS Q3“ ilgesnėse atkarpose tiesiog spinduliavo per kraštus trykštančia savo galia.

VIDEO: „Audi Quattro” renginys

„RS Q3“ rungtyje geriausią rezultatą pademonstravo Aurelijus Rusteika. Jis Aukštadvario kartodromo trasą apskriejo per 1 min. 19,4 sek. Antrą laiką užfiksavo dar vieną apdovanojimą iškovojęs Tomas Riuka. Jis lyderiui pralaimėjo vos pusantros sekundės. Trečias rungtyje buvo Dominykas Rimšelis, nuo antros vietos prizininko atsilikęs sekunde.

Organizatoriai pro akis nepraleido ir merginų rezultatų. Kartodrome greičiausia buvo Gailė Rusteikaitė, kuri vyrams nusileido labai nedaug ir užfiksavo geriausią rezultatą tarp moterų – 1 min. 23,15 sek.

Apdovanojus atskirų rungčių nugalėtojus buvo paskelbtas ir absoliučioje įskaitoje triumfavusių trejetas. Čia absoliučiai geriausiu pripažintas Rimantas Juškys. Antras liko Povilas Skaisgirys, visas įskaitines rungtis įveikęs per 2 min. 33,5 sek. Nuo jo vos trečdaliu sekundės atsiliko Aurelijus Rusteika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius