-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Citroen XM“ prieš „Audi 100“. Snobai prieš praktikus

„Audi“ myli daug kas, nes automobilis yra labai paprastas, patvarus ir be jokių rizikingų sumanymų. Klasikinis kėbulo dizainas, kuris primena senąją „bulka“, rūdija retai. Nebent tik blogai po avarijos sutaisyti automobiliai. Rasti automobiliui naudotų dalių nėra sudėtinga – internete yra daugybė skelbimų.
XM_C4
XM_C4

Perkant tokį automobilį, visad žinome, jog eksploatuoti jį bus pigu ir paprasta, jog sutaisys net „auksarankiai“ meistrai garažuose. Variklių gama didelė, visi jie yra patvarūs. Tereikia didesnį dėmesį atkreipti į aušinimo sistemą ir generatorių. 

Viduje matome klasikinį prietaisų skydelį, su ergonomiškai ir konservatyviai išdėstytais mygtukais. Pasitaiko, jog genda langų kėlikliai ir salono temperatūros reguliatoriai. Vietos  kojoms daug, net ir gale sėdintiems žmonėms.

Bagažinė erdvi, o salono durelės užsidaro tiksliai ir lengvai, kaip šaldytuvo. „Audi“ – tvarkinga mašina, tačiau Europos metų automobilio titulas 1990 metais atiteko ne jai, o tuo metu didžiausiam  „Citroen“  modeliui „XM“. 

Tai daug geresnis automobilis, nei apie jį atsiliepia vairuotojai. Varikliai vangesni, nei „Audi“, tačiau patvarūs. Vienintelis 2.5 dyzelinis variklis kelia daugiau bėdų, o galingasis V6 – tiesiog trupina pavarų dėžių guolius. Įdomiausia, jog „Audi“ ir „Citroen“ naudojo to paties „ZF“ gamintojo automatines pavarų dėžes.

Dažnai pasitaikantys elektronikos gedimai kyla dėl prastų elektros jungčių. Jos rūdija, oksiduojasi, todėl ir pradeda streikuoti valdymo bloko įrenginiai, kompiuteriai. Bijoti hidropneumatinės pakabos neverta. Net ir pačių seniausių egzempliorių ji yra sandari ir retai genda.

Verta prieš perkant patikrinti pakabą,nes jos remontas yra brangus. Tipiška „XM“ liga – per greitas vairo sistemos susidėvėjimas. Salonas komfortiškas, greitai priprantama prie neįprastos išvaizdos. Sunkų krovinį lengva pakrauti nuleidus kėbulą į žemiausią padėtį. 

Jeigu „Citroen“ būtų toks prastas, kaip apie jį yra kalbama, tai vargu, ar jis turėtų tiek daug gerbėjų visame pasaulyje.  Abu gamintojai turėjo savo požiūrį, kaip pagerinti automobilio pravažumą prastais keliais. „Audi“ – turi visų keturių varančiųjų ratų sistemą „quattro“, o „Citroen“ – gali iškelti savo kėbulą nuo žemės apie 40cm.

„Audi“ yra patvarus ir paprasta, todėl perkant tokį automobilį rizika jau pamatuota, tačiau tai yra eilinė „bulka“. „Citroen“ techniškai sudėtingesnis, todėl eksploatuojant reikalaus daugiau specifinio dėmesio. Pagalbos ir patarimų galima ieškoti automobilių klubų internetiniuose forumuose.

Visi žinom, kaip važiuoja „Audi“, bet ar yra tokių vairuotojų, kurie nenorėtų sužinoti, kaip plaukia „Citroen“ su savo unikalia komfortiška pakaba?

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius