Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Du kartus už degalus sumokėjęs vilnietis pinigų grąžinimo laukė visą parą

Pagarba ir dėmesys klientams versle turėtų būti kertiniai akmenys, tačiau gali susidaryti įspūdis, kad kai kurioms įmonėms tai tik skambūs reklaminiai lozungai. Su 15min.lt redakcija susisiekęs skaitytojas Vytautas stebisi, kodėl jam pamiršus sumokėti už degalus „Statoil“ atstovai reagavo tokiu greičiu, kurio gali pavydėti ir specialiosios tarnybos, o kai patys padarė klaidą pinigus grąžinti suskubo tik pasidomėjus žiniasklaidai.
Degalai
Degalai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Siužetas vertas filmo

Vilniečio vairuotojo Vytauto istorija šiek tiek primena gero filmo su komedijos elementai siužetą. Trečiadienio, rugpjūčio 21 d., popietę, šiek tiek po 15 val., vyras užsuko į netoli Vilniaus esančią „Statoil“ degalinę Grigiškėse. Prisipylęs benzino maždaug už 100 Lt jis užsuko į tualetą, o kol ten buvo, kartu važiavęs draugas spėjo sumokėti už degalus.

To nežinodamas Vytautas kasoje dar kartą sumoka už degalus ir tik sėdęs į automobilį su bendrakeleiviu išsiaiškina, kad įvyko nesusipratimas.

„Juk pasakiau, kuri kolonėlė tai buvo, o kasininkas nedvejodamas paėmė iš manęs pinigus. Man labai keistas toks jo elgesys, nes nuo tada, kai sumokėjo draugas, praėjo vos pora minučių“, – apie nelinksmą nutikimą pasakojo Vytautas.

Vyras keletą kartų skambino į „Statoil“ klientų aptarnavimo centrą, kurio darbuotojai vis pranešdavo, kad su juo bus susisiekta. Kalbėdamas apie šį incidentą Vytautas stebėjosi, kad nepaisant kompiuterizuotos sistemos, kuri seka pinigines įplaukas ir parduotų degalų kiekį, rengiant pinigų grąžinimą gaištama tiek daug laiko. Anot jo, galima pagalvoti, kad kiekvienam tokiam atvejui reikalingas specialus tyrimas.

Problemų turėjo ir anksčiau

„Praeityje esu turėjęs reikalų su „Statoil“, kai vieną rytą, apie 5 val., apsimiegojęs prisipyliau degalų ir nesusimokėjau. Atsimenu tada jau 9 val. ryto į mano namų duris pasibeldė policininkai, grasindami man turto areštu. Kai situacija apsivertė ir dabar jau man reikia atgauti pinigus, jie kažkodėl neskuba“, – pasipiktinimo neslėpė skaitytojas.

Jis taip pat prisiminė ir atvejį, kai sumokėjus automatinėje „Statoil“ degalinėje pinigus degalų taip ir nepavyko įsipilti. Tuomet jis gavo nurodymą atvykti į įmonės būstinę ir užpildyti skundo blanką, tačiau dėl nedidelės, maždaug 20 Lt sumos nusprendė negaišti laiko.

„Statoil“ komunikacijos vadovė Daiva Jokšienė pažymėjo, kad kliento pretenzija buvo gauta tik 17 val. Nesklandumų sukėlė ir tai, kad tik ketvirtadienio rytą iš atostogų grįžo Grigiškių degalinės vadovė. Įmonės atstovė patikino, kad su klientu jau buvo susisiekta, o pinigai jam bus grąžinti labai greitai.

„Jei tokį įvykį užregistruoja vakare, užtrunka. Žmonės dirba iki penktos valandos, o atėję iš ryto turi padaryti visus savo darbus. Iki pietų jis tikrai būtų gavęs atsakymą“, – patikino D.Jokšienė. „Statoil“ atstovė atsiprašė už vėlavimą ir už tai, kad klientui nebuvo pranešta, kada bus išnagrinėta jo pretenzija.

Sukruto tik pasidomėjus žiniasklaidai

Dar kartą susisiekėme su Vytautu, kuris patvirtino, kad „Statoil“ atstovai su juo tikrai bendravo, tačiau pažymėjo, kad susidomėjimas jo atveju kilo tik po to, kai jis kreipėsi į 15min.lt. Vairuotojui dar teks nuvykti į degalinę Grigiškėse, kur pinigus jis atgaus grynaisiais.

„Kol jūs nepaskambinote jiems, iš viso buvo tylu ramu. Įsivaizduokite, kiek žmonių, kurie niekam neskambina taip pralaukia. Automatinėse degalinėse net iš jūsų aplinkinių ar pažįstamų rato tikriausiai yra buvę, kad įdėjo pinigus, o degalų neprisipylė. Taip iš tiesų būna“, – baigdamas konstatavo Vytautas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius