Pasigilinus, „Fiat“ ir J.Lopez draugystė atrodo logiška. Populiari aktorė ir dainininkė yra gerai žinoma ir visai Amerikai, ir iš Lotynų Amerikos kilusiems gyventojams. Jei Jungtinėse Valstijose italai tik pradeda ieškoti savo rinkos dalies, Pietų Amerikoje šis ženklas yra bene žinomiausias automobilių gamintojas. Logiška, kad norėdami užsiauginti vadinamąjį markės žinomumą (angl. brand awareness) „Fiat“ taiko į auditoriją, kuri juos pažįsta, bet kol kas sunkiai asocijuojasi su JAV.
„Fiat“ iš JAV rinkos pasitraukė prieš 25 metus, taigi apie šios markės egzistavimą žino nebent Amerikos italai ir imigrantai iš Lotynų Amerikos, kurie dar atmena senus gerus laikus, kai galėdavai įsigyti fiatą. Jiems jau per 40 metų ir šiandien jie vargiai pirktų mažą (Amerikos mastais mikroskopiškai mažą) automobilį. „Fiat“ tikisi, kad J.Lopez dalyvavimas kampanijoje viską pakeis ir pritrauks jaunų pirkėjų.
Tik Bronkso gyventojai kiek širsta ant atlikėjos, kuri visur, kur tik įmanoma, pabrėžia esanti bronksietė. Tiesą sakant ji, nors ir gimusi Bronkse, jau seniai gyvena viloje Longailende, o prieš kurį laiką už 18 mln. JAV dolerių įsigijo dar vieną vilą Hamtonuose, madingame Niujorko rajone.