Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Lamborghini“ vertėtų labiau kreipti dėmesį į savo klientus

Niokiojamas „Lamborghini Gallardo L140“
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Niokiojamas „Lamborghini Gallardo L140“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Jie, nepatenkinti savo pirkinio (pavyzdžiui, „Lamborghini Gallardo“) remontu specializuotame autoservise, gali pasielgti gana drastiškai. Pavyzdžiui, suniokoti automobilį, prieš tai sukvietę begalę žurnalistų, kad žinia apie „Gallardo“ naikinimą apskrietų visą pasaulį.

Istoriją prasidėjo Kinijoje prieš gerą pusmetį, kuomet dabar jau buvęs „Lamborghini“ savininkas nusipirko „Gallardo“ automobilį, už jį sumokėjęs mažiausiai 534 tūkst. JAV dolerių. Kurį laiką laimingai juo važinėjęs, praėjusių metų lapkričio 19 dieną jis nebegalėjo užvesti savojo „Lamborghini“.

Kingdao mieste esančios „Lamborghini“ atstovybės darbuotojai maloniai sutiko priimti sugedusį „Gallardo“ į savo servisą, tačiau betaisydami apgadino modelio buferį bei dalį važiuoklės.

Kai šio „Gallardo“ savininkas atvyko atsiimti savo automobilio, jis pastebėjo šiuos apgadinimus – maža to, „Lamborghini“ variklio neužsikūrimo bėda nebuvo išspręsta! Tačiau automobilių pardavimo salonas atsisakė prisiimti atsakomybę už padarytus nuostolius bei už ne iki galo sutvarkytą variklį.

Išeitis liko viena – atkreipti kažkieno dėmesį į tokią bėdą. Nepavykus susisiekti su generaliniu „Lamborghini“ direktoriumi Stephanu Winkelmannu, buvęs „Gallardo“ savininkas nusprendė pasielgti savotiškai.

Beje, automobilis sunaikintas buvo kovo 15-ąją – per pasaulinę pirkėjų teisių dieną. Buvęs „Lamborghini“ savininkas išties moka dirbti su viešaisiais ryšiais!

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas