Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Latvijos pasienyje baigta 18,6 km ilgio kelio ruožų rekonstrukcija

Viena didžiausių Baltijos šalyse lietuviško kapitalo kelių ir geležinkelių statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ baigė didelės apimties darbus į Daugpilį vedančiame kelyje. Įgyvendinti projektiniai sprendimai žymiai pagerino važiavimo ir eismo saugumo sąlygas, supaprastino ir atpigino kelio priežiūros darbus.
Kelias į Daugpilį
Kelias į Daugpilį / Andriaus Repšio nuotr.

Magistraliniame kelyje Kaunas-Zarasai-Daugpilis bendrovė per pusantrų metų rekonstravo beveik devyniolika kilometrų kelio. Darbai vykdyti 16 kilometrų ilgio kelio ruože tarp Utenos ir Zarasų, nuo kelio 163 kilometro iki Zarasų miesto ribos 179 kilometre. Antrasis ruožas, atnaujintas to paties projekto metu, yra 2,6 kilometro ilgio. Jis prasideda ties Zarasų miesto riba ir tęsiasi iki sienos su Latvija.

Lenkiant grafikus, įvertinus būtinybę kuo sparčiau baigti svarbaus tranzitinio kelio atnaujinimą, 85 procentus darbų rangovai suskubo atlikti jau pirmaisiais projekto vykdymo metais.

Andriaus Repšio nuotr./Kelias į Daugpilį
Andriaus Repšio nuotr./Kelias į Daugpilį

„Praėjusių metų pabaigoje, baigus vykdyti darbus, užsakovui buvo perduotas 2,6 kilometro kelio ruožas nuo Zarasų iki Latvijos sienos. 2015 metais baigti visi numatyti darbai 16 kilometrų kelio ruože nuo Zarasų link Utenos“, – informavo AB „Panevėžio keliai“ projektų vadovas Danielius Žigas.

Vykdant projekto darbus nufrezuota 24 tūkst. kubinių metrų senos asfaltbetonio dangos, nuimta 22 tūkst. kubinių metrų augalinio grunto, iškasta 84 tūkst. kubinių metrų grunto. Šalčiui nejautriam sluoksniui (smėlio pasluoksniui) įrengti panaudota 98 tūkst. kubinių metrų smėlio, skaldos pagrindo įrengimui – 60 tūkst. kubinių metrų skaldos, o asfaltbetonio dangoms įrengti – 59 tūkst. tonų asfaltbetonio mišinių.

Andriaus Repšio nuotr./Kelias į Daugpilį
Andriaus Repšio nuotr./Kelias į Daugpilį

Darbų vykdymo metu rekonstruota dešimt senų vandens pralaidų, 14 autobusų sustojimo aikštelių. 14,85 kilometro ruožų aptverta apsauginiais kelio atitvarais. Įrengtos 4 saugos salelės, sankryža Degučių gyvenvietėje rekonstruota į žiedinę, kartu įrengiant ir jos apšvietimą. Siekiant apsaugoti mažiausius kelio kaimynus, 5 kilometrų ruože įrengti aptvėrimai nuo varliagyvių.

Žvėrims atbaidyti ant apsauginių kelio atitvarų ir signalinių stulpelių sumontuoti šviesą atspindintys reflektoriai. Taip pat įrengti pėsčiųjų takai, rekonstruotos ryšių, elektros, pakelės drenažo linijos.

Rekonstruota kelio juosta eina per penkis durpynus. Trijuose iš šių ruožų kelio sankasos stabilumui užtikrinti buvo panaudota šiuolaikiška skaldos polių įrengimo technologija: buvo įrengta 1213 skaldos polių. Sankasoms durpynų vietose sutvirtinti panaudota 20 tūkstančių kvadratinių metrų geotekstilės ir geotinklų.

Andriaus Repšio nuotr./Kelias į Daugpilį
Andriaus Repšio nuotr./Kelias į Daugpilį

Projekto „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas-Zarasai-Daugpilis) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas“, sutartis Nr. 1” rangos darbai vykdyti vadovaujantis 2013 m. gruodžio mėnesio sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Sutarties kaina su PVM – 25,39 mln. Eurų (87,7 mln. Lt).  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius