„Kai aš gimiau, šis automobilis jau dešimt metų riedėjo riedėjo kaimyninės Lenkijos keliais“.
Audrius savo svajonę nusprendė galutinai įgyvendinti prieš du metus. Būtent tada ir prasidėjo jam patinkančio automobilio modelio paieškos. Vaikinas nenorėjo pirkti jau restauruoto ir sutvarkyto automobilio.
„Aš norėjau prisidėti prie klasikinės mašinos prikėlimo ir ją pritaikyti savo reikmėms, todėl nusprendžiau nepabijoti sunkaus darbo, nes rezultatas bus daug mielesnis negu nusipirkus keliasdešimt tūkstančių eurų kainuojantį jau sutvarkytą klasikinį automobilį“.
Netyčia radus skelbimą Lenkijoje ir iš nuotraukų nusprendus, kad automobilis yra tinkamo stovio, Audrius jau daugiau nebesvarstė. „Ir štai, pagaliau aš turiu tikrą klasikinį automobilį VW T2!“
Asmeninio archyvo nuotr./„Volkswagen T2“ – prieš restauraciją |
Iš pažiūros jis buvo pakankamai gero stovio. Pradėjus atnaujinimo darbus, ši nuomonė greitai pasikeitė. Automobilis skaičiuoja jau ketvirtą dešimtį metų, todėl buvo atrasta daug nemalonių staigmenų. Rūdys,elektros instaliacija, automobilio pakaba, automobilio salonas ir dar daug visko buvo ne tokios būklės, kokios norėtųsi.
„Prie kiekvienos automobilio detalės reikia prisiliesti. Labai mažai žmonių galvojo, kad man pavyks visa tai padaryti“.
Laikas bėgo ir automobilis po truputį pradėjo panašėti į tai, apie ką ir svajojo automobilio savininkas. Nugremžti seni dažai bei antikorozinės dangos, pervirintos visos skardos arba nupirktos naujos detalės. Belieka tik nudažyti! Šiam procesui buvo pasirinktos klasikinės spalvos: kreminė bei raudona: „Aš norėjau išlaikyti klasikinį automobilio vaizdą“, – teigia Audrius.
Asmeninio archyvo nuotr./Restauruotas „Volkswagen T2“ |
Nudažius automobilį buvo baigtas pirmas darbų etapas. Po to sekė automobilio salonas, kurio, galima sakyti, automobilyje išvis nebuvo. Pabendravęs su keliomis Lietuvos įmonėmis, Audrius nusprendė savo automobilį patikėti vieniems iš automobilinių garso sistemų instaliacijų lyderių Lietuvoje „Sound Service“.
„Audrius iš pažiūros norėjo labai nedaug: grožis, estetika, aukštos klasės garso ir vaizdo sistema“ prasitaria „Sound Service“ projektų vadovas Rytis Marcinkevičius.
Iš pradžių buvo derinama automobilio salono koncepcija. Jei „Volkswagen“ išorė turėjo išlikti originali, tai salonas buvo nuspręstas daryti kuo jaukesniu: klasikai persipinant su modernesnėmis idėjomis. Automobiliu bus važinėjama savaitgaliais į iškylas, vakarais po miestą su draugais, todėl jis turi net devynias sėdimas vietas. Gaminant automobilio saloną, reikėjo paliesti kiekvieną autobuso milimetrą. To pasekoje visam automobiliui sumontuota papildoma vibracijos ir garso izoliacija, perdarytos ir persiūtos visos apdailos, perdarytas stogo uždangalas, restauruotos ir persiūtos visos automobilio sėdynės, taip pat pakeistos jų vietos.
Asmeninio archyvo nuotr./Restauruotas „Volkswagen T2“ |
Langai tonuoti saulės spindulius atspindinčia plėvele. „Automobilyje nepaliesta išliko tik bėgių rankenėlė – bent jau kol kas“, – prasitarė Rytis.
Ne paskutinėje vietoje buvo ir automobilio garso bei vaizdo sistema. Ji čia sumontuota itin galinga bei kokybiška. Automobilio garso sistema suprojektuota iš gerai žinomų pasaulio garso įrangos gamintojų (DLS, „Audio System“) komponentų. Automobilyje galima žiūrėti DVD koncertus, klausyti muzikos iš „iPhone“ ar paprasto CD, taip pat galima žiūrėti mėgstamas TV laidas.
„Galutinis rezultatas viršijo mano lūkesčius kelis kartus. Matydamas žmonių žvilgsnius bei sulaukdamas pagyrų, o, kas svarbiausia, jusdamas vairavimo malonumą, suprantu: visa tai daryti tikrai buvo verta“, – teigia Audrius
Šį automobilį bus galima pamatyti šį šeštadienį Panevėžyje vyksiančiame Lietuvos automobilių garso varžybose „DLS Taurė 2011“.
Asmeninio archyvo nuotr./Restauruotas „Volkswagen T2“ |