-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nemaloni vakarinio aplinkkelio kaimynystė: molis ir akmenys gadina automobilius

Vasarą Vilniuje netoli statomos trečiosios vakarinio aplinkkelio atkarpos gyvenę žmonės springo dulkėmis,o žiemos pradžioje skundžiasi kita problema – gatvės kitapus aplinkkelio padengtos sunkiai išvažiuojamu moliu, nubarstytos akmenimis. Kelio statytojai tikina bandantys gatves valyti, be to, žada, kad jau artimiausiu metu sunkiosios technikos čia liks gerokai mažiau.
Pavilnionių gatvė Vilniuje
Pavilnionių gatvė Vilniuje / 15min.lt skaitytojo Tado R. nuotr.

Vilniaus Pavilnionių gatvė dabar atrodo išties nepatraukliai. Kaip 15min.lt papasakojo čia gyvenantis ir nuolat važinėjantis Tomas, gatvė padengta moliu ir akmenimis.

Sunkiai išvažiuojami keliai

„Anksčiau kasdien valė kelią, dabar gal paskaičiavo, kad brangu... Aš iš plovyklos neišvažiuoju ir akmenimis jau subraižiau mašiną“, – nebežinodamas, kur kreiptis pagalbos, portalui skundėsi vilnietis.

Panaši situacija ir kitoje už aplinkkelio atsidūrusioje gatvėje – Edinburgo. Čia gyvenantis Juozas 15min.lt pasakojo, kad aplinkkelio statybos sukelia tikrai daug nepatogumų: žmonės, ypač vaikai, nepraeina per duobes ir balas iki autobuso stotelių, kelius išmalė sunkioji technika.

Vakarinio aplinkkelio III etapas pradėtas statyti tik šiemet, liepos 27 dieną įkasus simbolinį kelio ženklą. Tikimasi, kad jau kitų metų pabaigoje juo galės važiuoti automobiliai, o tai gerokai palengvins vairuotojų kasdienybę. Kadangi dalis mašinų, atvažiuojančių iš Kauno, Trakų pusės, oro uosto suks į aplinkkelį ir juo pasieks Ukmergės plentą, mažiau transporto stumdysis spūstyse miesto gatvėse.

Valo, bet tikisi supratingumo

Kaip 15min.lt sakė bendrovės „Kauno tiltai“, pagrindinės vakarinio aplinkkelio statytojos, Komunikacijos specialistės Ieva Paliliūnienė, projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio III etapas – nuo Ozo g. iki Ukmergės g.“ darbai tikrai vykdomi sparčiai.

„Norime tesėti duotą žodį, kad vilniečiai ir miesto svečiai aplinkkeliu jau galėtų važiuoti 2016 metais. Šiuo metu skaičiuojame, kad darbų įvykdysime apie 30 procentų daugiau, nei planavome jų pradžioje“, – sakė I.Paliliūnienė.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos juda į priekį
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybos juda į priekį

Orai kol kas kelininkams irgi labai palankūs – ruduo buvo gana šiltas ir sausas.

„Kita vertus, puikiai suvokiame šio aplinkkelio svarbą sostinės gyventojams, svečiams. Juk tai – vienas svarbiausių miesto transporto infrastruktūros modernizavimo projektų, todėl dedame visas pastangas, kad visi darbai būtų atliekami kuo operatyviau, o tuo pačiu užtikrinant aukščiausią jų kokybę. Todėl labai prašome gyventojų supratingumo, kad vykstant tokio masto darbams ir juos įgyvendinant mes pasitelkiame nemažai transporto. Objekte nuolat dirba ir juda per 220 įvairiausių mechanizmų – ekskavatorių, savivarčių, buldozerių, vandenvežių ir kitos technikos, kuri reikalinga darbams vykdyti“, – kodėl reikia tiek sunkiosios technikos, paaiškino specialistė.

Esant tokiam dideliam sunkiosios technikos srautui nėra įmanoma galbūt jų kiekvieną dieną nuvalyti, – sakė I.Paliliūnienė.

I.Paliliūnienės teigimu, keliai valomi ir prižiūrimi: „Tik esant tokiam dideliam sunkiosios technikos srautui nėra įmanoma galbūt jų kiekvieną dieną nuvalyti. Tačiau galime patikinti, kad ir artėjančių švenčių proga pasirūpinsime, jog gyventojai pas artimuosius galėtų vykti tvarkingais keliais. Taip pat norėtume atkreipti dėmesį, kad netrukus vakariniame aplinkkelyje keisis pačių darbų pobūdis ir aplinkinėse gatvėse mažės sunkiosios technikos. Bet kaip ir iki šiol, taip ir ateityje stengsimės sudaryti, kuo mažiau nepatogumų aplinkiniams gyventojams.“

Savivaldybė tikrina

Arūnas Visockas, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Statinių skyriaus vedėjas, užtikrino, kad savivaldybė tikrina, kaip tvarkomasi aplinkkelio prieigose.

„Abiejų gatvių grunto danga buvo patikrinta gruodžio 8 d. Edinburgo gatvė pravažiuojama, išlyginta greideriu, tačiau joje nėra vandens nuvedimo nuo gatvės. Vakarinio aplinkkelio rangovai tą dalį, kuria važiuoja transportas, sustiprino skalda. Atkreipiame dėmesį, kad grunto išvežimo darbai šia gatve nevyksta ir rangovų sunkusis transportas šios gatvės negadina.

Dėl Pavilnionių gatvės įpareigojome rangovą sutvarkyti gatvės atkarpą ir nuolat ją prižiūrėti“, – teigė A.Visockas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius