Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasiteisinimas po nelaimės, kai nukritus ūsui stiklo šukėmis Vilniaus troleibuse sužalota moteris: troleibusai tvarkingi

Pirmadienio istorija, kai nukritęs troleibuso srovės ėmiklis (kartais vadinamas tiesiog ūsu) išdaužė galinį transporto priemonės langą, o šukės sužalojo ten sėdėjusiai jaunai moteriai galvą, priminė – Vilniuje važinėja seni troleibusai, kuriuose panašių nelaimių kartais nutinka. „Vilniaus viešojo transporto“ vadovai neslepia, kad vidutinis sostinės troleibuso amžius yra per 20 metų, tačiau tikina – techniškai netvarkingi troleibusai į gatves neišvažiuoja.
Galinis troleibuso langas išdužo nukritus srovės ėmikliui.
Galinis troleibuso langas išdužo nukritus srovės ėmikliui. / Įvykio liudininkės nuotr.

Kaip jau rašė 15min.lt, pirmadienį perpiet 9 troleibusu važiavusi vilnietė Aistė kelionę baigė Respublikinėje Vilniaus universitetinėje ligoninėje. Staiga nukritus troleibuso ūsui, išdužo galinis transporto priemonės langas, o jo šukės sužalojo keleivei galvą.

Į ligoninę važiavo pati

Jauna moteris pasakojo, kad iš pradžių tik išsigando. „Išlipau iš troleibuso ir net nesupratau, kad mane sužalojo. Tik vėliau perbraukiau ranka plaukus ir pastebėjau, jog galvą kruvina. Ligoninėje medikai ištraukė ne vieną stiklo šukę iš mano galvos“, – praėjus kelioms dienoms po tokios įsimintinos kelionės pasakojo Aistė.

Moters teigimu, nei policijos, nei greitosios pagalbos į įvykio vietą ji nekvietė, į ligoninę nukeliavo taksi. Tačiau paaiškėjo, kad be policijos pareigūnų ji neišsivers, nes norint gauti draudimo išmoką įvykį privalo tirti policija.

Šiuo metu įvykį tiria pareigūnai, tad Aistė teigė esanti priversta paprasčiausiai laukti.

Įvykio liudininkės nuotr./Iadužus troleibuso langui sužalota jauna moteris.
Įvykio liudininkės nuotr./Išdužus troleibuso langui sužalota jauna moteris.

Tuoj po įvykio „Vilniaus viešojo transporto“ Eismo saugumo ir kontrolės skyriaus viršininkas Tadeušas Lavrynovičius tvirtino, kad esant panašioms situacijoms kompensaciją viešojo transporto keleiviui moka civilinės atsakomybės draudimo bendrovė, kadangi apdrausta ne tik transporto priemonė, bet ir jos keleiviai. O esą jei nukentėjusiosios netenkins išmoka, ji gali kreiptis į teismą.

Kreipimosi į teismą Aistė kol kas nesvarsto. „Garsiai apie šią istoriją noriu kalbėti tik todėl, kad panašių dalykų ateityje nebebūtų, kad per kažkieno neapdairumą nenukentėtų dar kas nors. Mano sužalojimai nėra rimti, tačiau įvykis labai nemalonus, vis dar vengiu važinėti troleibusais, naktimis sunku užmigti, vis atslenka mintys, kad mano galvoje yra likę smulkių šukių, apie kurias man užsiminė gydytojai“, – kalbėjo jauna moteris.

Techniškai tvarkingi?

Paskutinį kartą miestas naujus troleibusus pirko 2006 metais, o dabar turime jau 2013-uosius, tad nesunku paskaičiuoti, kiek metų turi naujausi sostinės troleibusai, – sakė J.Komorovas.

„Vilniaus viešojo transporto“ vadovai tvirtina, kad nors sostinės troleibusai seni, jie techniškai tvarkingi. Žinoma, panašių įvykių esą kartais nutinka, tačiau vos vienas kitas.

„Kaip nutiko šį kartą, bandome aiškintis, kol kas padarėme išvadą, kad virvės stipriai trenkė į langą ir stiklas išdužo, kai krito srovės ėmiklis. Tokių atvejų yra buvę“, – teigė Vilniaus viešojo transporto“ technikos direktoriaus pavaduotojas Jurijus Komorovas.

Anot J.Komorovo, troleibusai Vilniuje tikrai nėra nauji. „Paskutinį kartą miestas naujus pirko 2006 metais, o dabar turime jau 2013-uosius, tad nesunku paskaičiuoti, kiek metų turi naujausi sostinės troleibusai. Vidutinis Vilniaus troleibuso amžius – 20,6 metų. Tai tikrai nemažai“, – sakė viešojo transporto bendrovės technikos direktoriaus pavaduotojas.

J.Komorovas pripažino, kad troleibusus tenka nuolat taisyti, tačiau konkrečių problemų jis neįvardijo, tik užtikrino – nė vienas troleibusas neišvažiuoja į gatves neturėdamas techninės apžiūros.

Taiso naktimis

„Smulkius gedimus, kuriuos pastebi eksploatuodamas transporto priemonę vairuotojas, šaliname kiekvieną naktį. Rimtesnius paliekame dienai. O kad problemų nebūtų tiek daug, kas mėnesį kiekvienas troleibusas profilaktiškai tikrinamas. Per mėnesį troleibusas nuvažiuoja apie 4-8 tūkst. km priklausomai nuo maršruto. Tai nėra mažai, todėl kartą per mėnesį viską patikriname, pakeičiame skysčius, pareguliuojame, įdėmiau patikriname stabdžius, oro sistemą“, – tvirtino J.Komorovas.

Nuo šių metų liepos 1 dienos Vilniuje troleibusų sumažėjo, kadangi dalį jų maršrutuose pakeitė greitieji autobusai. Sostinės meras Artūras Zuokas neslepia, kad ateityje troleibusų mieste iš viso gali nelikti – esą juos pakeis elektriniai autobusai, kai tik jų kaina taps įkandama Vilniui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius