Japonija „išrado“ driftą gatvėse, bet, dėka tokių žmonių kaip 2006 metų D1GP čempionas Nobushige Kumakubo aka Kuma, vietos policija dabar išgyvena pakankamai ramius laikus. Aštuonios, uždaros kasdieniniam transporto eismui, bet atviros drifteriams ir greičio fanams, trasos vienoje vietoje - „atsidriftink“ tu tiek, kiek turi padangų!
Fantastika! Būtent šiame paveikslėlyje, padarytame 2008 metais, ateinančiomis lapkričio 8-14 dienomis visi Skersą Statys, o Per4m Mag reportažus darys! Įdomu, ar nuo šio „taško“ pasikeitė vaizdas?
Lietuviškieji EBISU ir japoniškos drifto kultūros skautai buvo 2008 metų tų metų Drifto Karalius Timas Siminška bei Driftingo Čempionato prezidentas Tomas Gruzdys. Jiedu nuveikė daug darbų. Timas praėjo Drifto Akademijos kursus, o Tomas buvo vienas WDSC (World Drift Summit Conference & Competition) steigėjų - double T power! Užmegzta tvirta draugystė su Team Orange bei pabendrauta ir „pabaliavota“ su D1 GP dalyviais bei teisėjais.
Iš kairės: Daigo Saito (2008 m. D1GP čempionas), Manabu Suzuki (D1GP teisėjas ir balsas) bei ponia Shino: Hachiroku (Toyota Corolla AE86) tobulinimo namų „Shino Kouba“ šeimininkė. Moterys ir mašinos – dabar jau „double M power“! Štai dvi Toyotos iš pastarojo garažo:
Dar dagiau, paekskursavus tokiose drifto ir gatvių kovos mašinų gamyklose kaip „K-style“ bei „Top Secret“, buvo duotas pažadas grįžti!
Po ilgų ir nekantrių dviejų metų, 2010-ųjų lapkritį į Japoniją grįžta dvigubai daugiau tautiečių: Tomas Gruzdys, Tadas Lučkaitis 'pink drifter', JDM sostinės (Prienų) „meras“ Romas Tamulevičius bei Per4m Mageris – Julius D. Atrodo, jog kelionės planas ir vėl nebus dešrelių kepimas ar pasivaikščiojimas po nindzių pilis. Kas sakė, kad bus lengva?
Sklinda kalbos, jog Tadas aktyviai minko tešlą ir ypač kaire ranka, nes teks persėsti prie vairo dešinėjė pusėje, kai tuo tarpu rankinis stabdis bei bėgių svirtis lieka iš kairės. Treniruotis reikia dar ir dėl to, kad „rūžavo“ lauks net du startai: WDSC 16 vairuotojų varžybos „Drift Nations Match“. Visi jie „statys skersą“ su panašaus pajėgumo Team Orange drifto mokyklos automobiliais „West Short Course” trasoje, o į TOP-4 patekę vairuotojai persės į D1GP techninį lygį atitinkančius Team Orange komandos automobilius. Varžybos numeris du: pernai rudenį atsiradusios naujos lygos G1GP - Gaijing Grand Prix finalinis etapas. Tadas rimtai svarsto galimybę pasiimti pilną maišą vairo traukių, mat jos dažnai linksta driftinant. Atrodo, turėsim atsarginių dalių pranašumą prieš kitus? G1GP bus DIDELIS. Dalyvių saraše ne šiaip sau piemenys: olandas ir vienas aukščiausių savo ūgiu pasaulio drifterių Paulas Vlasblomas, dalyvavęs D1GP 2010 trečiajame etape. Taip pat - Powervehicles.com šefas Andrew Gray - žmogus, besirūpinantis tuo, kad visi svečiai turėtų kuo skersą statyti! Iš viso laukiama dalyvių beveik 60 dalyvių, pasiryžusių suraityti West Short Course trasos asfaltą.
„Drift Heaven“ savaitės pabaiga ir esminis akcentas - „Drift Autumn Matsuri Festival“ lapkričio 13-14 dienomis. Renginys, kuriame į vieną vietą susimaišo ir telpa visi: drifto profesionalai bei drifto pirmokėliai. Automobilių įvairovė – nuo išskrostų ir įprastas kėbulo formas praradusių, bet humoro nestokojančių „Drift Missile“ mašinų iki brangių ir išlaižytų bei kruopščiai patobulintų... Visa ši mišrainė kiekvieną kartą sudaro kelių šimtų 36 valandas non-stop slystančių drifto nindzių gaują ir TAI tikrai vyksta! Nemeluojam...
Taigi, Per4m Mag ir Gazas.lt skaitytojus kviečiame būti kantrius ir laukti naujienų apie lietuvių drifto komandiruotę Japonijoje, drifto vaizdų nuo stogų, šalmų, sparnų ir salono (kuo arčiau veiksmo ar ne?), interviu su pačiais drifteriais ir vietos žvaiždėmis. Mėginsim atrasti kiečiausią Drift Matsuri automobilį ir Jį jums parodyti! Gal tai bus Ford Sierra? Niekada negali žinot...