Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Peugeot EcoCup“ žygio Ryga – Paryžius dalyviai sau kelia skirtingus tikslus

„Peugeot EcoCup“
Tomo Markelevičiaus nuotr. / „Peugeot EcoCup“
Šaltinis: gazas.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pirmadienį Rygoje prasidėjo 2 229-ių kilometrų kelionė, nusidrieksianti per penkias šalis. Rygoje startavę žygio dalyviai pirmadienį išvažiavo iš Latvijos, pervažiavo Lietuvą ir vakarop atvyko į Lomžos miestą Lenkijoje. Dalyviai varžosi automobiliais „Peugeot 308 SW“, kurių deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 4,1 litro dyzelino šimtui kilometrų. Žygio dalyviai naudoja „Stotoil Miles Plus“ degalus, kurie nuvažiuojamą atstumą leidžia prailginti 3 procentais.

Lomžoje dalyviai apsistojo nakčiai. Tai vienas iš tarpinių finišų, kuriuose sustoti dalyviams būtina. Kelionės maršrutą ekipažai gali pasirinkti savo nuožiūra.

Dauguma ekipažų iki Lomžos nuvažiavo daugiau 600-ių kilometrų atstumą. Kai kurie dalyviai specialiai rinkosi būtent tokius kelius, kuriuose mažiau eismo.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Peugeot EcoCup“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Peugeot EcoCup“

Pirmos žygio dienos rezultatai byloja, kad laimėti žygį, o tuo pačiu ir „Peugeot“ dviračius labiausiai nori Aido Bubino ir Egidijaus Babelio ekipažas. Duetas kelionės atkarpoje nuo Rygos iki Lomžos vidutiniškai sunaudojo 3,9 litro degalų šimtui kilometrų.

Nanaudojome nei šildymo, neklausėme muzikos. Pavargome, tačiau mūsų pasirinkta strategija duoda vaisių

„Žiauriai save kankinome, nes važiavome lėtai. Išlošėme, nes pasirinkome tuščius kelius, kuriuose visiškai nebuvo eismo ir galėjome prognozuoti situaciją kelis šimtus metrų į priekį. Čia galėjome „vilktis“ vos 50 km/h greičiu niekam netrukdydami. Išjungėme visus įmanomus elektros prietaisus. Nanaudojome nei šildymo, neklausėme muzikos. Pavargome, tačiau mūsų pasirinkta strategija duoda vaisių“, – po pirmos dienos įspūdžiais dalijosi Egidijus Babelis.

„Autobild Lietuva“ ir gazas.lt atstovajantis Vitoldo Miliaus ir Tomo Markelevičiaus ekipažas pasirinko kiek kitokią misiją. Duetas nesiekia važiuoti maksimaliai taupant degalus ir į kraštutinumus nesileidžia.

Šio ekipažo tikslas – išsiaiškinti, kokias kuro sąnaudas galima pasiekti važiuojant visiškai neatsisakant komforto. Ekipažas daugelyje atkarpų važiavo 70, 90, o kai kur ir 100 ar 110 kilometrų per valandą greičiu. Automobilyje grojo muzika, veikė šildymo prietaisai. Po pirmosios dienos šio ekipažo automobilio „Peugeot 308 SW“ vidutinės degalų sąnaudos siekė 5 litrus.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Peugeot EcoCup“
Tomo Markelevičiaus nuotr./Vitoldas Milius

Šio dueto narys Vitoldas Milius yra įveikęs ne vieną dešimtį eko žygių ir kitų maršrutų, siekiant įvairių rekordų. Ekspertas pasakoja, kad siekiant geriausio rezultato dažnai tenka aukoti komfortą, o kai kada važiuoti pernelyg ekonomiškai ir lėtai yra net ir nesaugu.

Jeigu Vokietijos greitkelyje, vardan ekonomiškumo, važiuosi 80 km/h greičiu, tai tave lenks visi vilkikai ir tu paprasčiausiai trukdysi. Bus labai taupu, bet tu trukdysi visam pasauliui

„Mažas greitis kelionėje laimėti šansus padidintų, tačiau toks važiavimas visos esmės neatskleidžia. Jeigu Vokietijos greitkelyje, vardan ekonomiškumo, važiuosi 80 km/h greičiu, tai tave lenks visi vilkikai ir tu paprasčiausiai trukdysi. Bus labai taupu, bet tu trukdysi visam pasauliui. Kadangi „Peugeot 308 SW“ universalą galima vadinti kelioniniu automobiliu, mes ir norime parodyti, kaip žmonės galėtų važiuoti atostogauti. Tai ramus, pakankamai komfortiškas važiavimas, kuriuo tu gali pasiekti savo tikslus ir turėti pakankamai geras degalų sąnaudas. Rekordo siekimas nėra natūralus važiavimas, todėl mūsų ekipažas važiuos maksimaliai ekonomiškai, bet natūraliai. Tai nebus nei pasaulio rekordas, nei mes laimėsime šitą žygį, bet mes nesikankinsime ir įsitikinsime, kokios šio automobilio degalų sąnaudos yra važiuojant normaliai. Mes neišjungsime nei kondicionieriaus, nei atsisakysime dar kažkokio komforto. Mes tiesiog važiuosime. Žinoma, stengsimės galvoti, kad tai būtų taupu ir panaudosime ekonomiško vairavimo principus, tačiau nedarysime to perdėtai“, – pasakojo Vitoldas Milius.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Peugeot EcoCup“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Peugeot EcoCup“

„Peugeot EcoCup“ žygio Ryga – Paryžius dalyviai antradienio ryte paliks Lomžos miestą Lenkijoje ir įvažiuos į Vokietiją. Kitas privalomas stabtelėjimo taškas numatytas Dortmundo mieste. Iki jo ekipažai turės įveikti maždaug 1100 kilometrų atstumą.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Gazas